Turqia është bërë shumë e njohur për operacionet plastike. Logjika është të bëni pushime dhe në fund të dhjetë ditëve të shkoni për operacion. Pra, paketa e turizmit dhe e kirurgjisë estetike vijnë të dyja në një të vetme.
Vitin e kaluar, Turqia grumbulloi rreth 3 miliardë dollarë nga turizmi mjekësor kozmetik, një shifër që parashikohet të rritet në 20 miliardë dollarë në vitin 2023.
Ky bum i lirë i kirurgjisë ka qenë aq i popullarizuar sa disa klinika turke tani po përpiqen të zgjerohen në të gjithë Evropën.
Duke lënë mënjanë çmimet e volitshme, është e lehtë të pyesësh nëse ndonjë prej këtyre klinikave ofron vërtet një përvojë pozitive për pacientët. Sigurisht, operacioni estetik i shpejtë dhe i lehtë mund të tingëllojë tërheqës në një epokë gjithnjë e më sipërfaqësore të filtrave TikTok, por historitë e tmerrshme të procedurave të gabuara dhe madje edhe vdekjes pas operacionit nuk janë të rralla, kështu që pse janë numrat në rritje?
Në thelb, turizmi mjekësor është një makineri marketingu e shpejtë, që di saktësisht se si ta shndërrojë një nevojë në një klient që paguan pa kërkuar shumë, pa u shqetësuar, pa dashur garanci. Ashtu si porositja e një ushqimi të shpejtë. Ju porosisni gjithçka./ S.M