Mashtrimi i mirë që të bën të besosh se inflacioni është më i lartë se sa është

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Ju ka ndodhur ndonjëherë, kur bëni pazar, që çdo gjë të duket tepër e shtrenjtë në krahasim me një apo dy vjet më parë? Pyetje budallaqe, apo jo?

E megjithatë… Sipas një studimi të fundit të MIT, mund të jetë thjesht një problem perceptimi, i cili të shtyn të mbivlerësosh normën e inflacionit dhe për rrjedhojë rritjen e çmimeve të produkteve që blen çdo ditë.

Sipas Albert Cavallo , profesor i Teknologjisë së Informacionit dhe Menaxhimit në MIT Sloan School, shumica e njerëzve u kushtojnë vëmendje këtyre temave ( inflacioni, deflacioni, GDP & Co. ) vetëm herë pas here dhe kjo i shtyn ata të vlerësojnë evolucionin e çmimeve.

Shumë qytetarë janë të vetëdijshëm të mosinteresuar për këtë çështje dhe duket se kjo është një gjë e mirë, të paktën në një farë mënyre, sepse shmang reagimet e tepruara që mund të përkeqësojnë situatën dhe të dëmtojnë ekonominë. Për shembull, duke nxitur blerjet të bëhen shumë herët dhe duke shkaktuar kështu fenomene grumbullimi.

OK, ÇMIMI ËSHTË I DREJTË. Por ka edhe një problem të pritjeve: qeniet njerëzore kanë një kujtesë shumë të keqe dhe priren të mendojnë se në të kaluarën gjithçka ishte mirë, ose të paktën më mirë, dhe për këtë arsye edhe se çmimet ishin shumë më të ulëta se ato reale. Prandaj, norma e perceptuar e inflacionit është shumë më e lartë se norma aktuale.

Megjithatë, hulumtimi nxjerr në pah se si, në vendet ku inflacioni është galopant, qytetarët janë shumë më të ditur për këtë temë.

SECILIT NORMËN E TIJ. Shumica e të intervistuarve në hulumtimin e MIT-it nënvizuan gjithashtu se si informacioni në lidhje me tendencat e çmimeve merret dhe përpunohet në mënyrë të pavarur, jo aq shumë nga informacioni i lëshuar nga burime zyrtare, por bazuar në blerjet ditore.

VETËMBROJTJA EKONOMIKE. Sipas Cavallo, këta mekanizma janë të rëndësishëm, veçanërisht në vendet me një normë të lartë inflacioni, sepse ju lejojnë të nxisni sistemet e mbrojtjes kundër erozionit të fuqisë blerëse të monedhës suaj.

Me këtë studim, të publikuar në American Economic Journal , studiuesit e MIT besojnë se mund t’i ndihmojnë qeveritë të kuptojnë mekanizmat e vendosur nga qytetarët për të bërë zgjedhjet e tyre dhe për rrjedhojë të zhvillojnë politika më të mira./  Përshtatur nga Focus .it   S.M

Të fundit

Portreti që tronditi botën shpallet Fotografia më e Mirë e shtypit Botëror për vitin 2025

Një portret prekës i një djali të vogël nga Gaza, që po rikuperohet nga plagët e luftës, është shpallur...

A mund të ndikojë Giorgia Meloni tek Trump në interes të BE?

Kryeministrja italiane, Giorgia Meloni ishte e pranishme në ceremoninë e inagurimit të presidentit Trump në detyrë, si e vetmja kryetare e një qeverise të...

A ishin oqeanet dikur të gjelbra?

Në vitin 1990, sonda Voyager 1 bëri një foto historike të planetit tonë, të marrë nga më shumë se 6 miliardë kilometra larg. Sonda ishte përtej orbitës së...

Sfidë edhe në rrjetet sociale, Interi i kundërpërgjigjet Bayernit me ironi

Sfidë edhe në rrjetet sociale, Interi i kundërpërgjigjet Bayernit me ironi Klubi italian, Inter iu kundërpërgjigj Bayern Mynihut me një postim gazmor në rrjetet sociale...

Zbardhet djegia e makinës së 30-vjeçares në Tiranë, shpallen në kërkim 3 shtetas

Tre shtetas janë shpallur në kërkim në Tiranë, pasi dyshohen si autorë të djegies së një automjeti të një shtetaseje 30-vjeçare gjatë ditës së...

Lajme të tjera

Web TV