Goditja e shpendëve/ Pse është i rrezikshëm ndikimi midis avionëve dhe zogjve?

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Një aeroplan që u ngrit nga Moska më 15 gusht 2019 iu desh të bënte një ulje emergjente menjëherë pas nisjes për shkak të ndikimit të dyshuar të një tufe zogjsh në një nga motorët e tij.

Aksidenti është pjesë e të ashtuquajturave goditje zogjsh , përplasje të dhunshme midis një avioni dhe një zogu (ose një tufë të tërë). Përplasje të këtij lloji kanë ndodhur që kur njeriu mësoi të fluturonte, duke pushtuar një hapësirë ​​që më parë ishte rezerva ekskluzive e zogjve. Ato zakonisht ndodhin gjatë ngritjes ose uljes dhe për këtë arsye në ose afër aeroporteve.

ATY KU ËSHTË MË I SHPESHTË. Siç lexojmë në raportin më të fundit nga ENAC (Autoriteti Kombëtar i Aviacionit Civil) mbi këtë temë, ” zogjtë përgjithësisht fluturojnë nën 500 ft (152 metra) mbi nivelin e detit kur nuk migrojnë në mënyrë aktive “. Fenomeni është në rritje kryesisht për shkak të rritjes masive të trafikut ajror, por edhe për shkak të rritjes së disa popullatave të shpendëve. Përsëri sipas Enac ” Në Itali numri i goditjeve të kafshëve të egra u rrit nga 348 në 2002 në 1,084 në 2014, dhe nga viti 1980 e deri më sot popullsia e shumimit të pulëbardhave të harengës është dyfishuar, duke kaluar 60,000 çifte” .

EFEKTET. Avionët janë projektuar për të përballuar këtë lloj përplasjeje, megjithatë kur një zog dhe një aeroplan përplasen, për shkak të shpejtësive dhe masave të mëdha të përfshira, ndikimi mund të shkaktojë dëme të konsiderueshme, duke e bërë aeroplanin të mos mund të fluturojë më ose të fluturojë në kushte emergjente. Mjafton të thuhet se goditja me një zog 5 kg me shpejtësi 240 km/h, pra shpejtësia e një avioni në ulje, është e barabartë me një peshë prej gjysmë ton të rrëzuar nga një lartësi prej 3 metrash.

Lexo edhe :  Zbulohet ftesa e çuditshme për dasmën e Jeff Bezos dhe Lauren Sanchez

Në përgjithësi, megjithatë, është zogu që ka fatin më të keq: kur përfundon i thithur në një motor, në përgjithësi shpërbëhet dhe në shumë raste pilotët e vërejnë aksidentin pas uljes, duke kontrolluar motorët. Megjithatë, mund të ndodhë – veçanërisht nëse goditni një tufë – që një pjesë e motorit të përkulet ose të dëmtohet, duke shkaktuar humbje të fuqisë dhe duke vënë në rrezik sigurinë e fluturimit. Për fat të mirë, aeroplanët janë krijuar për t’u ulur me vetëm një motor./Marrë nga Focus.it

Të fundit

Flamur Noka paraqitet në SPAK

Sekretari i Përgjithshëm i Partisë Demokratike, deputeti Flamur Noka, është paraqitur mëngjesin e sotëm në Prokurorinë e Posaçme. Për momentin...

Kritikoi Britaninë/ Nigel Farage sulmon ashpër Ramën: Hajde merr kriminelët që ke këtu…

Nigel Farage ka nisur një sulm të ashpër ndaj Kryeministrit të Shqipërisë, Edi Rama, duke kërkuar që ai “të marrë të gjithë kriminelët shqiptarë...

Begaj viziton Universitetin e Kalabrisë: Ruan me krenari gjuhën dhe kulturën arbëreshe

Presidenti Bajram Begaj vizitoi Universitetin e Kalabrisë për të nderuar veprën e profesorëve dhe studiuesve të gjuhës shqipe në këtë universitet në 50-vjetorin e krijimit të...

Ajola Xoxa kërkoi heqjen e sekuestros për vilën në Qeret, Gjykata e Lartë merr vendimin

Gjykata e Lartë ka hedhur poshtë rekursin e bërë nga Ajola Xoxa. Xoxa kërkoi heqjen e sekuestros së vendosur ndaj një prone të saj në...

Kur Presidenti Nikson zbriti në Moskë: Vizita nën hijen e dorëheqjes

27 qershor 1974 Nga Leonard Veizi Mbi pistën e lagësht të aeroportit Vnukovo, era e stepave solli një qetësi të ftohtë dhe të ngarkuar me pritje....

Lajme të tjera

Web TV