Televizioni si “TikTok”-u

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Nga Lutfi Dervishi

Televizioni, gjyshi i medias, po përjeton krizë identiteti. Por në vend që të plaket me hijeshi, duke treguar përvojnë dhe menccurinë, ka vendosur të imitojë “TikTok”-un.

Roli i televizionit ka qenë informimi, edukimi dhe argëtimi. Mesa duket ky trekëndësh nuk është më në modë. Moda janë videot virale. Dallimi mes asaj që është në interes të publikut dhe asaj që është interesante për publikun është shuar nga rendja pas shikuesve. Arsyeja? “Këtë do shikuesi”. Henry Ford thoshte që nëse do të pyesja njerëzit ata do të kërkonin kuaj më të shpejtë- jo makinën.

Në tregun e mbipopulluar mediatik, dhe në kohën kur kemi edhe media sintetike (prodhime të Inteligjencës Artificiale) besimi është monedha kryesore.

Përpjekja për ta kthyer TV në “TikTok” nuk është thjesht vetëm humbje e traditës dhe origjinalitetit, por edhe një mundësi e humbur. Televizioni mund të luajë me pikat e tij të forta duke ofruar cilësi mbi sasinë, duke krijuar përmbajtje që trajtojnë çështje komplekse – gjëra që kërkojnë më shumë se 60 sekonda për t’u kuptuar. Nxitimi është për të prodhuar “fast food digjital” të shijshëm për momentin, por pa vlera ushqimore.

Modele të njohura të gazetarisë si “BBC”-ja shërbejnë për të treguar se misioni i tv-se është raportimi i përgjegjshëm, edukimi, argëtimi, hulumtimi, analiza e thelluar dhe kontekstualiteti. Më shumë se të jesh i pari, vlen të jesh i saktë. Përpjekja për të imituar modelin e “TikTok”, bën që televizioni të zbehë asetin e tij më të vlefshëm – besueshmërinë. Kur ndodh një ngjarje e madhe, njerëzit kërkojnë të mesoj e nga “TikTok” por nga Televizioni më i mirë.

Lexo edhe :  Berisha sulmon SHBA, të dëgjojë rrugica

Beteja për vëmendje sot është e ashpër. Platformat e mediave sociale, me algoritmet e tyre janë krijuar për t’i mbajtur përdoruesit të droguar me përmbajtje që variojnë nga sublimja te qesharakja. Në ngutin për të konkurruar, TV rrezikon të bëhet kopje e keqe e “influencarve” që të tregojnë se si lahen duart, ku duhet të hash dhe si duhet të vishesh.

Është sikur në një fshat me shumë xherah, doktori të lerë stetoskopin dhe t’i bashkohet turmës së “mjekëve popullorë”.

Lëreni “TikTok”-un të jetë “TikTok” dhe televizionin, televizion./   S.M

Të fundit

“Edhe Bora ka më shumë ‘k’ se kryeministri”, habit Neda Balluku: Është më…

“Cherry on Top” nga Bora Zemani ka nisur sonte rrugëtimin në ekranin e Top Channel. “Cherry on Top” është...

Pse Sali Berisha dhe Ilir Meta nuk prodhojnë një figurë alternative në opozitë?

Nga Ylli Pata Qëndrimi i gjatë në pushtet i mazhorancës socialiste dhe i fuqisë elektorale të Edi Ramës ka sjellë në qendër të diskutimeve fuqinë...

Kostoja e jetesës në Tiranë/ Jetojmë si në Europë dhe paguhemi si në Ballkan

Tirana është kryeqyteti më i shtrenjtë në rajon. Numbeo, që mat indeksin e kostove të jetesës sipas kryeqyteteve në botë, përcakton se në fillim...

“Albania”, Shqipëria drejt Euro 2024, kënga zyrtare e kuqezinjve në Gjermani

Shqipëria synon të bëjë paraqitje sa më dinjitoze në Euro 2024, në premierën e kompeticionit më të rëndësishëm për shtete në Europë. Federata Shqiptare...

Dash Shehi zbulon detajet: Ja pse emigrantët do të votojnë kundër qeverisë

Sekretari i Përgjithshëm i Partisë Socialiste Blendi Klosi foli në një emision televiziv foli për takimin e ardhshëm të kryeministrit Edi Rama me diasporën,...

Lajme të tjera

Web TV