Quhet SGC-250 , por në botën e ndërtimit njihet si Big Carl që nga nëntori 2018, kur u përfundua pas 14 muajsh punë.
Për çfarë bëhet fjalë? Flasim per një vinç kolosal , shumë më imponues se ata që jemi mësuar të shohim: me lartësinë 250 metra, ai është i barabartë me një rrokaqiell 80-katësh dhe ka një kapacitet ngritës prej rreth 5000 tonë, karakteristika që e bëjnë atë vinçin më të fuqishëm ne bote.
E projektuar nga kompania belge Sarens, kjo mrekulli inxhinierike përmban një bazë të lëvizshme që rrëshqet në shina dhe mund të rrotullohet 360 gradë. Ky lloj vinçi përdoret kryesisht në kantiere monumentale të ndërtimit , siç është ndërtimi i stacionit të energjisë bërthamore Hinkley Point C në Mbretërinë e Bashkuar, ku është aktualisht në funksion.
Performanca e Big Carl.
Sekreti i Big Carl është dizajni modular, i cili e lejon atë të çmontohet dhe transportohet kudo, megjithëse që nga viti 2019 është përdorur vetëm në projektin e Mbretërisë së Bashkuar. Por është krahu i tij kryesor , 100 metra i gjatë , ai që vjedh shfaqjen: ai mund të ngrejë pjesë të parafabrikuara të mëdha sa një shtëpi ose sa unaza e reaktorit bërthamor Hinkley Point, e cila peshon 304 ton.
Funksionimi me pjesë të montuara tashmë në fabrikë, ndër të tjera, jo vetëm përshpejton funksionimin në kantier, por gjithashtu rrit sigurinë , duke reduktuar punën në lartësi falë performancave të përcaktuara si “revolucionare” nga prodhuesit e tij, që i atribuohet mbi të gjitha saktësisë. Në manovra dhe në një forcë që disa vite më parë dukej e pamundur për t’u arritur.
E ardhmja e ndërtimit.
Me zgjerimin e megaqyteteve në zona të ndryshme të botës si Kina, India dhe Lindja e Mesme, dhe si rrjedhojë e rritjes së kërkesës për infrastrukturë , makineri të tilla bëhen jo vetëm të dobishme, por edhe të domosdoshme.
Nuk dihet se sa kanë qenë kostot e projektimit dhe ndërtimit të SGC-250, por duke pasur parasysh se ai është përdorur në një kantier ndërtimi me vlerë 25 miliardë paund (rreth 30 miliardë euro), mund të supozohet se pavarësisht kostos së tij, absorbohet mirë (dhe do të jetë edhe më shumë në të ardhmen).
Megjithëse është mbretëresha e tokës, vinçi belg megjithatë ka një rival në det: po flasim për Sleipnir , një anije holandeze gjysmë zhytëse , e ndërtuar për operacione në det të hapur, e pajisur me dy vinça binjakë të aftë për të ngritur së bashku deri në 20,000 ton.
Konkursi i inxhinierisë. Prandaj, Sleipnir dhe Big Carl janë bërë simboli i konkurrencës së vazhdueshme inxhinierike midis makinave të tilla.
Megjithatë, kjo sfidë shkon përtej shifrave, duke përfshirë edhe vinça “normalë”: krahasuar me disa vite më parë, ato më moderne janë jo vetëm më të forta, por edhe më efikase nga pikëpamja e energjisë dhe e qëndrueshmërisë.
Në fakt, falë sistemeve të kompjuterizuara të kontrollit që optimizojnë çdo lëvizje, ato na lejojnë të ndërtojmë struktura më të sigurta dhe më rezistente, duke reduktuar ndikimin mjedisor./E.T/FOCUS.IT