123456, qwerty, 00000… duket e pabesueshme, por gjithsesi këto janë fjalëkalimet më të njohura në Itali (dhe në pjesën tjetër të botës), edhe pse deshifrimi i tyre është lojë fëmijësh.
Kur bëhet fjalë për mbrojtjen e rrjeteve sociale ose llogarive bankare, banaliteti është i ndaluar: pra, cilat janë rregullat e arta që duhen mbajtur parasysh kur zgjidhni një fjalëkalim? Security.org na jep disa këshilla për t’i bërë kodet tona të hyrjes të padëmshme.
Gjatësia ka rëndësi. Mos mendoni se yjet dhe shenjat hash janë të mjaftueshme për të mbrojtur fjalëkalimet tuaja: një nga aspektet themelore që duhet mbajtur parasysh është gjatësia. Sipas Security.org, një fjalëkalim duhet të jetë i gjatë të paktën 16 karaktere, megjithatë gati gjysma e amerikanëve përdorin fjalëkalime që janë më pak se tetë karaktere, duke vënë në rrezik sigurinë e llogarive të tyre.
Këtu është koha që i duhet softuerit special për të thyer një fjalëkalim, bazuar në vështirësinë e tij: vertikalisht në të majtë është numri i shkronjave, horizontalisht në krye është lloji i karaktereve (vetëm shkronja të vogla, të paktën një shkronjë e madhe, të paktën një shkronjë e madhe dhe një numër, të paktën një shkronjë e madhe, një numër dhe një simbol). © Security.org | burrë shteti
Përziejini! Një rregull tjetër që duhet mbajtur parasysh është të shmangni përdorimin e vetëm shkronjave të vogla dhe të përpiqeni të përfshini numra, karaktere speciale dhe shkronja të mëdha.
CiCci@pAstiCci@012 është shumë më i sigurt se cicciapasticcia . Është gjithashtu e rëndësishme të shmangni futjen e informacioneve personale ose të parëndësishme, të tilla si ditëlindja juaj, numri i telefonit ose emri i qenit tuaj: ky informacion është shpesh i disponueshëm lehtësisht përmes kanaleve sociale, dhe për këtë arsye është në dispozicion të (pothuajse) të gjithëve.
Paratë shkuan në tym. Në vitin 2019, vjedhja e fjalëkalimit shkaktoi 80% të shkeljeve të ndjeshme të të dhënave në nivel global, me pasoja të rënda financiare si për individët ashtu edhe për bizneset. IBM vlerëson se në vitin 2020, kompanitë humbën, mesatarisht, pothuajse 4 miliardë dollarë për shkak të vjedhjes së të dhënave të ndjeshme (por vetëm në SHBA, pothuajse 9 miliardë do të ishin avulluar ).
Sa për qytetarët privatë, në vitin 2019 secili prej nesh do të kishte humbur mesatarisht pothuajse 900 dollarë për shkak të vjedhjes së identitetit të shkaktuar nga fjalëkalimet e thyera , për një total prej 92 milionë dollarësh në nivel global. Mendoni për këtë herën tjetër që do të tundoheni të vendosni 123456 si fjalëkalimin e llogarisë tuaj./ Focus.it/ S,M