TikTok-u “mbreti” i rrjeteve sociale/ Ja sa kohë shpenzon një përdorues mesatar

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Zhvillimi me ritme të shpejta i teknologjisë dhe përdorimi në masë i rrjeteve sociale ka ndryshuar preferencat audincave.

Sipas studiemeve të fundit njerëzit po shpenzojnë tani më shumë kohë në TikTok se sa në rrjetet e tjera sociale, siç është Facebook, apo Instagram .

Sipas të dhënave të paraqitura nga ekipi Atlas VPN një perdorues mesatar i rrjeteve sociale gjatë viti 2022 ka shpenzuar 23,5 orë (23 orë e 28 minuta) çdo muaj në TikTok , që do të thotë 3 orë e 51 minuta më shumë se një vit më parë.
Koha totale e shpenzuar në TikTok arrin në gati 282 orë në vit.

Kjo është hera e parë që TikTok ka kaluar YouTube për sa i përket kohës që audience shpenzon në rrjetet sociale. Kjo rritje e popullaritetit të TikTok është një dëshmi e formatit unik dhe tërheqës të aplikacionit, i cili ka tërhequr vëmendjen e miliona përdoruesve në mbarë botën.

 

Të fundit

Aksident fatal në Sarandë/ Dalin fotot e dy motrave që humbën jetën

Del fotot e dy motrave që humbën jetën në aksident mbrëmjen e sotme në aksin Sarandë – Delvinë. Si pasojë...

Vdekja si zile zgjimi

Sa herë ndërron jetë dikush që njohim, apo një figurë publike, tema e vdekjes është në mendje të gjithkujt. Ai është dënimi i parë...

1945: Vrasja e Xhon Bërç, viktima e parë e Luftës së Ftohtë

Në gusht të vitit 1945, bota sapo kishte hyrë në një fazë të re historike. Lufta e Dytë Botërore kishte marrë fund pas dorëzimit...

Kthjellime, vranësira dhe reshje shiu në disa zona/ Parashikimi i motit sot

Ditën e hënë, vendi ynë do të ndikohet nga kushte atmosferike të qëndrueshme. Moti parashikohet i kthjellët në të gjithë territorin ndërsa nga orët e...

Murrizi-gazetarëve: Lul Morina nuk është ‘ushtar’ partie

Ish-deputeti Myslim Murrizi ka reaguar sot pas lajmeve në disa portale lidhur me situatën mes biznesmenit Lul Morina dhe një gazetari. Përmes një postimi në...

Lajme të tjera

Web TV