Një ekip trajnoi një sistem AI duke i dhënë të dhëna vizuale dhe zanore që merr një fëmijë midis gjashtë muajsh dhe dy vjeç. Dhe ajo ishte në gjendje të lidhte fjalët me objektet që “shihte”.
Kush tha që fëmijët nuk mund të mësojnë një AI ? Në fakt, ato mund të jenë më të dobishme se të gjitha tekstet në botë. Ky është përfundimi i arritur nga një ekip inxhinierësh kompjuteri nga Universiteti i Nju Jorkut pas trajnimit të softuerit të mësimit të gjuhës për… një fëmijë. Në fakt, për një vit e gjysmë, pra nga gjashtë muaj deri në moshën dy vjeçare, i vogli mbante një kaskë të pajisur me aparat fotografik dhe mikrofon disa herë në javë për disa minuta. Falë këtij mjeti, ai i tregoi inteligjencës artificiale atë që pa, duke e bërë atë të dëgjonte emetimet e tij vokale që nga fjalët e para të mësuara, të gjitha për rreth gjashtëdhjetë orë regjistrim në total.
MË PAK ËSHTË MË SHUMË. Arsyeja e një eksperimenti të tillë është e lehtë të thuhet: sistemet e reja të AI janë aktualisht të afta të mësojnë dhe përdorin gjuhën njerëzore, por për shkak të numrit të tepërt të inputeve gjuhësore të cilave u nënshtrohen, studiuesit gjithmonë kanë thënë se janë skeptikë për mundësinë që AI mund të na ndihmojë të kuptojmë më mirë proceset e të mësuarit dhe zhvillimit të specieve tona. Po flasim për triliona fjalë, në qindra gjuhë, krahasuar me ato pak milionë që një fëmijë dëgjon në një vit, zakonisht në të njëjtën gjuhë. Një procedurë ideale do të ishte mësimi i softuerit pikërisht ashtu siç mëson një fëmijë. Dhe këtë kanë bërë studiuesit amerikanë.
FILLONI ME BAZAT. Rezultatet e eksperimentit, të publikuara në revistën Science, treguan se inteligjenca artificiale ishte në gjendje të përvetësonte një numër të konsiderueshëm fjalësh dhe konceptesh, duke përdorur materialin e mbledhur në vetëm 1% të orëve të zgjuar të fëmijës në 18 muajt e testimit. Krahasuar me trajnimet standarde, falë këtij sistemi u bë e mundur për herë të parë të mësohej makineria mënyrën në të cilën ne mësojmë nocione dhe procedura që në moshë të hershme, duke lidhur fjalët me homologët e tyre vizualë. Duke bërë këtë, AI filloi të gjeneronte një sërë algoritmesh të kombinuara me përvojën e saj të paparë. Pasi të përpunohen, këto mund të jenë të dobishme për të rritur të kuptuarit tonë për zhvillimin gjuhësor të një foshnjeje.
EKSPERIMENT I SUKSESSHËM. Pasi përfundoi faza e studimit, studiuesit testuan modelin duke e marrë në pyetje dhe duke kontrolluar nëse ishte në gjendje të lidhte saktë tingujt dhe imazhet.
Rezultatet treguan jo vetëm se inteligjenca artificiale kishte mësuar një numër të konsiderueshëm fjalësh dhe konceptesh të pranishme në përvojën e foshnjës, por edhe se ishte në gjendje të përdorte njohuritë e reja në përvoja të reja, ashtu si fëmijët. Studiuesit janë optimistë për mundësinë që studime të tilla mund të jenë të dobishme në të ardhmen për të korrigjuar çdo çrregullim gjuhësor dhe të të nxënit, qoftë edhe në një fazë të hershme.Përshtatur nga Fokus.it/O.S