Makinat do të zënë vendin e njerëzve në botën e punës. Kjo profeci, aq e vjetër sa industrializimi, mund të përshpejtohet me futjen e Inteligjencës Artificiale, të paktën në sektorin e aeroportit.
Në fakt, më 11 mars të kaluar, në aeroportin Harry Reid në Las Vegas, TSA e SHBA (Administrata e Sigurisë së Transportit) filloi testimin e një postblloku sigurie me kontroll automatik , të kontrolluar ekskluzivisht nga softueri.
SI NË SUPERMARKET. Stacioni i projektuar nga ekspertët e TSA duket i ngjashëm me arkat e vetë-shërbimit në supermarkete, por në vend që të kontrollojë artikujt ushqimorë, ai është i pajisur me një skaner me rreze X për të kontrolluar pasagjerët për kërcënime të mundshme. Pasi udhëtari të ketë arritur në pikën e kontrollit të Inovacionit TSA , ai do të duhet të merret me një asistent virtual i cili do të shpjegojë shkurtimisht hapat e nevojshëm për të përfunduar operacionet, ndërsa agjentët e sigurisë do të jenë të gatshëm të ndërhyjnë vetëm në rast nevoje ose rreziku.
NJË SKANIM CT I VALIXHET. Kontrollet e bagazheve do të jenë gjithashtu më të shpejta, me skanerin e gjeneratës së fundit Eds C3 (tashmë në përdorim në Itali në Fiumicino, Malpensa dhe Linate), i aftë për të kryer një skanim të vërtetë CT të bagazheve, pa qenë e nevojshme të nxirren lëngje ose laptop.
POLEMIKAT DHE PROBLEMET. Testi – shpjegojnë projektuesit – po jep rezultate të shkëlqyera, por teknologjia e përdorur kërkon rregullim të mëtejshëm. Gjatë një raportimi të fundit në vend nga rrjeti CBS News , u tregua se objektet e vogla si kapëse flokësh ose kopset e rripit, nëse lihen të ndezura, shkaktojnë alarmin kryesor. Për këto raste është duke u zhvilluar një procedurë kontrolli dytësore, e cila gjithashtu është e automatizuar.
Megjithatë, operacioni ka tërhequr disa polemika, veçanërisht nga ata që denoncojnë se përmirësimet thjesht shërbejnë për të punësuar më pak punonjës , të cilët kërkojnë paga të mira dhe sigurime shëndetësore. Nga ana tjetër, TSA specifikon se si këto teste shërbejnë për të parë nëse sistemi i ri do të sjellë përfitime, ose, nëse jo, do të jetë një mënyrë e mirë për të mbledhur të dhëna dhe ide për inovacione të mëtejshme në të ardhmen.
ROBOT TRANSPORTUES. Ajo në Las Vegas nuk është e vetmja risi që po studiohet për të zbatuar AI në operacionet e aeroportit. Në fakt, në aeroportin Gatwick të Londrës, British Airways po trajnon një robot vetë-drejtues bagazhesh të quajtur Auto-DollyTug , i cili do të hyjë në shërbim deri në fund të vitit 2024.