Një studim i MIT-it hetoi shanset për të vdekur gjatë një fluturimi dhe zbuloi se udhëtimi ajror është bërë 39 herë më i sigurt që nga viti 1968.
Nga vitet 1960 e deri më sot, udhëtimi me aeroplan është bërë 39 herë më i sigurt: kjo është ajo që del nga një studim i botuar në Journal of Air Transport Management, i cili analizoi rreziqet e vdekjes gjatë udhëtimit me aeroplan duke krahasuar vdekjet nga viti 1968 deri në 1977 me ato. nga 2008. deri në 2017 dhe nga 2018 në 2022.” Probabiliteti për të vdekur gjatë udhëtimeve ajrore vazhdon të bjerë me rreth 7% çdo vit”, shpjegon Arnold Barnett, një nga autorët.
Aeroplanë dhe peshkaqenë
Aktualisht, rreziku i vdekjes për çdo pasagjer që hyn në një fluturim komercial është 1 në 13.7 milion (për krahasim, rreziku për të qenë viktimë e një peshkaqeni është një në 3.7 milion), një përmirësim i qartë krahasuar me 1 në 7.9 milion në vitet 2008-2017 dhe shumë ndryshe nga statistikat e dekadës 1968-1977, kur gjasat ishin një në 350 mijë.
Barnett i krahason këto përmirësime afatgjata me ligjin e Moore , i cili thotë se kompleksiteti i një mikroqarku dyfishohet çdo 18 muaj ; në këtë rast, është siguria në aeroplan që dyfishohet çdo dekadë.
Kllapa për Covid
Prandaj, nëse fluturimi nuk ka qenë kurrë kaq i sigurt, vitet e fundit pandemia e Covid-it ka përfaqësuar një përjashtim : koronavirusi në fakt ka shkaktuar një rritje të përkohshme të rrezikut për të vdekur jo aq shumë gjatë fluturimit, por më tepër për shkak të një fluturimi.
Në veçanti, studiuesit llogaritën se nga qershori 2020 deri në shkurt 2021, para vaksinimeve masive , në Shtetet e Bashkuara do të ishin regjistruar 1200 vdekje të lidhura drejtpërdrejt ose tërthorazi me transmetimin e virusit gjatë fluturimit dhe 4760 vdekje në mbarë botën që nga marsi 2020. deri në dhjetor 2022. Megjithatë, shumica e vdekjeve nuk do të përfshinin ata që fluturuan në të vërtetë, por njerëz të tjerë të infektuar nga ata që ishin infektuar gjatë udhëtimit me avion.
Nuk është e njëjta gjë kudo
Një aspekt që del nga studimi dhe na bën të reflektojmë është fakti që siguria e aviacionit nuk është e njëjtë kudo. Në fakt, hulumtimi bën dallimin midis tre grupeve të vendeve: në të parën janë më të sigurtat, si SHBA, vendet evropiane, Australia apo Japonia; në grupin e dytë gjejmë disa vende aziatike si India dhe Malajzia, por edhe disa shtete të Amerikës së Jugut si Brazili dhe Meksika; në këtë të fundit, ku udhëtimi me ajër është 36.5 herë më pak i sigurt se në të parën, është pjesa tjetër e botës – duke përfshirë pothuajse të gjitha vendet afrikane (përveç Afrikës së Jugut). Këtu mund të lexoni listën e plotë në anglisht.