Nëse planet e La Ligës vazhdojnë, Barcelona do të luajë përsëri në mes të qershorit në një Camp Nou të zbrazët, pa atmosferën e tifozëve, megjithëse klubi katalanas ka ndërmarrë një iniciativë për të lehtësuar këtë problem. Tifozët Katalanas do të jenë të pranishëm në stadiumin e Barcelonës në një mënyrë virtuale.
Sponsorat kryesorë të klubit kanë filluar fushatën ‘Këtë ndeshje do e fitojmë’, e cila fton tifozët e Barçës të dërgojnë foto duke inkurajuar ekipin. Pamjet, të cilat tani mund të dërgohen në faqen e internetit të kompanisë së automjeteve sportive, Cule, do të shikohen në ekranet LED të vendosura në stadium gjatë ndeshjes.
“Kjo iniciativë është fantastike sepse na lejon të ndiejmë praninë e tifozëve. Ne duhet të përshtatemi me këtë situatë dhe kështu të mund të krijojmë një atmosferë fituese për lojërat tona në shtëpi, “shpjegoi Marc Andre Ter Stegen, portieri i Barcelonës dhe ambasadori botëror për markën e makinave për La Vanguardia.
Situata e jashtëzakonshme e krijuar nga koronavirusi, i cili e çon futbollin në një sezon të gjatë, ka bërë që disa klube të përpiqen plotësojnë mungesën e publikut në stendat e tyre me nisma simbolike. Për shembull, Borussia Monchengladbach inkurajoi mbështetësit e saj që të dërgojnë foto të fytyrave të tyre në mënyrë që ata të mund t’i vendosnin në vendet e tyre përkatëse.
Iniciativa e klubit gjerman do të shihet këtë fundjavë, pasi Bundesliga do të jetë e para nga ligat kryesore që do të rifillojë pas më shumë se dy muajve ndërprerjeje. Nga ana e tyre, në Spanjë skuadrat kanë pasur vetëm disa ditë stërvitje individuale dhe ka ende disa javë për të parë ndeshje në Camp Nou dhe mbështetësit e tyre virtualë./Fjala.al/