Një fushatë ndërgjegjësimi për median dhe interesin publik

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Instituti Shqiptar i Medias si pjesë e një fushate rajonale, ka iniciuar një nismë me qëllim ndërgjegjësimin e opinionit publik dhe komunitetit të medias për rëndësinë e mediave të lira dhe profesionale.

Në këtë fushatë kanë marrë pjesë një grup prej 20 gazetarësh, redaktorësh dhe ekspertësh të medias për të dërguar te publiku mesazhe për rolin e gazetarëve dhe sfidat me të cilat ata përballen çdo ditë në punën e tyre.

Sipas Institutit të Medias, mesazhet përqendrohen te gazetaria investigative, transparenca dhe financimi i mediave, prirjet e dezinformimit, interesi publik në gazetari, teknologjia dhe informacioni.

Gjithashtu, fushata synon të ndërgjegjësojë qytetarët për atë që ka me të vërtetë rëndësi në profesionin e gazetarit dhe mënyrën se si ky profesion në shoqëri.

Njoftimi i plotë:

Një grup prej 20 gazetarësh, redaktorësh dhe ekspertësh të medias morën pjesë në një fushatë publike ndërgjegjësimi për të dërguar te publiku mesazhe për rolin e gazetarëve dhe sfidat me të cilat ata përballen çdo ditë në punën e tyre.

Mesazhet përqendrohen te gazetaria investigative, transparenca dhe financimi i mediave, prirjet e dezinformimit, interesi publik në gazetari, teknologjia dhe informacioni, etj.

Fushata përpiqet të ndërgjegjësojë qytetarët për atë që ka me të vërtetë rëndësi në profesionin e gazetarit dhe mënyrën se si ky profesion ndikon te shoqëria.

Mesazhet janë ndërtuar si ura të thjeshta komunikimi nga gazetarët dhe profesionistët e medias drejt publikut, duke prekur tema të tilla si cili është roli i gazetarëve në shoqëri, për çfarë shërben gazetaria, si të ankohemi për mungesën e etikës në media, çfarë është një intervistë e mirë, si na ndikon teknologjia në informacion e të tjera çështje të ngjashme.

Lexo edhe :  Qytetarët e Kosovës drejtohen drejt kutive të votimit në zgjedhjet e sotme

Mediat dhe gazetarët kudo në botë po bien pre e sulmeve verbale nga politika apo aktorë të tjerë, me dhe pa të drejtë. Besimi i publikut te gazetarët po lëkundet dita ditës.

Kjo fushatë ndërgjegjësimi përpiqet të rivendosë një marrëdhënie besimi dhe dialogimi mes medias dhe qytetarëve, duke u mbështetur te profesionistë të medias dhe te përvoja e tyre e përditshme në këtë profesion.

Fushata është përgatitur nga Instituti Shqiptar i Medias, si pjesë e një fushate rajonale për të rritur ndërgjegjësimin për rëndësinë e mediave të lira dhe profesionale. Fushata është pjesë e projektit “Media për qytetarët – Qytetarët për Median” që po zbatohet në Shqipëri, Bosnjë e Hercegovinë, Mal të Zi, Maqedoni dhe Serbi me mbështetje financiare nga Bashkimi Evropian.

Të fundit

Pesë vendet ku nuk duhet ta mbani kurrë celularin

Në ditët e sotme është shumë e vështirë të gjesh një person që nuk ka celular. Nuk shkojmë askund...

“Sy më sy dhe xhep me xhep”/ Pankartat në tubimin e opozitës (Foto)

Qytetarët opozitarë janë mbledhur pasditen e sotme në shenjë proteste kundër qeverisë në Bulevardin “Dëshmorët e Kombit”, para Kryeministrisë. Protestues të shumët nga i gjithë...

A e dini origjinën e Shën Valentinit?!

Një fakt shumë interesant lidhur me festën e Shën Valentinit është se origjina e saj është e mbushur me mistere dhe tradita të ndryshme....

Protesta e Partisë Demokratike, ja sa efektivë do të jenë në terren

Të tjera detaje janë mësuar në lidhje me situatën e sigurisë sa i përket protestës së Partisë Demokratike. Mësohet se në terren për këtë...

Zgjedhjet, nga do t’ia mbajë Kosova

Nga Preç Zogaj Agora shqiptare ka zier këto ditë. Ka patur prej atyre që duke dashur t’i shvlerësojnë anatemat e Grenell janë marrë me jetën...

Lajme të tjera

Web TV