Milot-Fier/Balluku: S’garantojmë më shumë se 118 milionë € për gjithë veprën

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

115 kilometrat e autostradës së re Milot-Fier do të jenë një rrugë e kategorisë A, me standarde të Bashkimit Europian, e cila do të ndërtohet tërësisht si një investim privat, por me një formulë të re”

Kështu u shpreh ministrja e Infrastrukturës dhe Energjisë, Belinda Balluku, e cila nënvizoi faktin se procedura e prokurimit parashikon që kompania private të hartojë projektin inxhinierik të rrugës, por se nuk do të ketë shpërblim të kompanisë që bën projektin me pikë bonus në garë.

Fituesi i kësaj gare fillimisht duhet të bëj projektin e detajuar më pas duhet të bëj ndërtimin e të gjitha segmenteve më pas operimin dhe pas 35 vjetësh transferimin sërish tek shteti dhe janë të gjithë të barabartë, pra askush nuk do marri bonus.

Balluku sqaron më tej se në asnjë rast, qeveria nuk do të garantojë më shumë se 10% të investimit prej 1.18 miliardë euro, për trafikun e munguar.

Nëse ndodh skenari negativ, ku nuk do të ketë një fluks prej 32 mijë makinash në vit, kompania nuk do të marrë më shumë se 118 milionë euro gjithsej dhe kjo shumë e shtrirë në 16 vjet.

“Kur kemi skenarin negativ dhe ky numër nuk arrihet shteti shqiptar duhet t’i mbulojë diferencën me 10% të investimit e shtrirë kjo, shumë e rëndësishme, në 16 vitet e para të kontratës. Ky 10% është tavani mbi të cilin ne nuk pranojmë ofertat e garuesve.”

Gjatë një interviste në Klan, Balluku shtoi se aksi i ri do të ndërtojë nga e para 53 kilometra nga Miloti në Lekaj dhe 63 kilometra do të jenë zgjerim i autostradës nga Lushnja në Rrogozhinë e deri në hyrje të By Pass-it të Fierit.

Lexo edhe :  Ankthi te të rinjtë, psikologia ngre alarmin: Konsiderohet sëmundje!

Rruga që do të kalojë te gjurma e vjetër do të zgjerohet dhe do të krijohen rrugë të reja dytësore, vepra arti dhe tunele, tha ministria.

“Do të ketë edhe urat e saj, disa tunele edhe mbikalime, nënkalime, nyje të rëndësishme të cilat lidhin akse të tjera me këtë rrugë qendrore.

Pagesa për të përshkuar rrugën, të plotë do të jetë 7.5 euro, ose 1 mijë lekë të rinj, shtoi ajo

“Qytetari duhet të zgjedh nëse do të marr rrugën e shpejtësisë duke paguar apo do të marr një rrugë nacionale e një cilësie të shkëlqyer, por që ka një shpejtësi më të ulët.”

Balluku interesit të gazetarëve i përgjigje duke thënë se konsulenti për tenderin është një kompani që është përzgjedhur si asistente në këtë projekt nga Bashkimi Europian, ndërsa shton se çdokush e zgjedh vetë rrugën se si kërkon të bëjë politikë: disa me prishje, e disa me ndërtime.

“Korridori Blu ka qenë një ëndërr dhe do vazhdoj të jetë për shqiptarët deri në momentin e realizimit. Ne sot kemi nisur realizimin e kësaj ëndrre.”

Faza e parë e ndërtimit të rrugës përfundon në vitin 2024, ndërsa aksi i plotë do të jetë gati në vitin 2026.

 

 

Bo.Ba/fjala.al

Të fundit

Meta pranoi të paguante 25 milionë dollarë për të zgjidhur padinë e Trump

Korporata amerikane e teknologjisë Meta ka rënë dakord të paguajë 25 milionë dollarë në një zgjidhje gjyqësore për të...

Kërkoi lirinë, gjykata merr vendimin për ish-kryebashkiakun Safet Gjici

Gjykata ka rrëzuar kërkesën e ish-kryebashkiakut Safet Gjici, i cili kërkoi lirinë me pretendimin se vuante nga probleme shëndetësore. Safet Gjici kishte kërkuar që...

Kryeministri Mitsotakis në katedrale pas homazheve shtrëngon dorën me Ramën e Berishën

Kryeministri grek Kyriakos Mitsotakis mbërriti në katedralen Ngjallja e Krishtit’ për të marrë pjesë në ceremoninë e lamtumirës së krypeshkopit Anastas. Pas homazhe para arkivolit...

Homazhe kryepeshkopit Anastas/ Mbërrin kreu i PD, Sali Berisha

Kryetari i Partisë Demokratike, Sali Berisha ka mbërritur në Katedralen “Ngjallja e Krishtit”, në kuadër të homazheve që po kryhen në nder të kryepeshkopit...

Javën e ardhshme prezantohen ndryshimet e mëdha te skema e pensioneve

Javën e ardhshme pritet të prezantohen opsionet e mundshme të reformimit të skemës së pensioneve në konferencën ndërkombëtare “Reformimi i sistemit të pensioneve në...

Lajme të tjera

Web TV