Katër terroristë islamikë të armatosur, marrin kontrollin e Air France Flight 8969. Terroristët vranë tre pasagjerë dhe qëllimi i tyre ishte të hedhin në erë aeroplanin mbi Kullën Eifel në Paris.Kur aeroplani zbret në Marsejë, një ekip francez i Forcave Speciale të Xhandarmërisë, çliron avionin dhe vret rrëmbyesit.
Çfarë ndodhi me fluturimin 8969 të Air France?
Në prag të Krishtlindjes 1994, një Airbus A300 i Air France u rrëmbye nga katër militantë të armatosur islamikë ndërsa po fluturonte nga Algjeri në Paris. Terroristët vranë tre pasagjerë dhe qëllimi i tyre ishte ose të rrëzonin aeroplanin mbi Kullën Eifel ose Tour Montparnasse në Paris.
Asokohe ekuipazhi i Airbus A300 i Air France ishte e përbërë nga Bernard Delhemme, 51 vjeç, ishte kapiteni i fluturimit. Jean-Paul Borderie ishte kopiloti dhe Alain Bossuat ishte inxhinieri i fluturimit.
Sfondi
Algjeria ishte në një gjendje lufte civile në kohën e rrëmbimit. Avionët që fluturonin për në Algjeri u përballën me mundësinë e sulmeve me raketa. Si rezultat, fluturimet e Air France për në Algjeri kishin ekuipazhe të përbëra tërësisht nga njerëz që dolën vullnetarë për itinerarin. Air France kishte pyetur zyrtarët e qeverisë nëse duhej të vazhdonte absolutisht fluturimet për në Algjeri; Deri në kohën e rrëmbimit, ajo nuk kishte marrë një përgjigje.
Ndikimi
Rrëmbimi zgjati tre ditë dhe u bë i njohur si Rrëmbimi i Fluturimit 8969, dhe mbetet një nga rrëmbimet më famëkeqe në historinë e aviacionit.
Incidenti ishte i dukshëm si për taktikat e përdorura nga rrëmbyesit, ashtu edhe për reagimin e qeverisë franceze. Në këtë artikull, ne do të zhytemi në rrëmbimin e Fluturimit 8969, duke zbërthyer ngjarjet e rrëmbimit, si dhe duke analizuar ndikimin e tij në sigurinë e linjave ajrore dhe kundër terrorizmit.
Motivet
Rrëmbimi i fluturimit 8969 u krye nga katër anëtarë të Grupit Islamik të Armatosur, një grup ekstremist islamik algjerian që luftoi për të rrëzuar qeverinë algjeriane dhe për të krijuar një shtet islamik.
Kjo ishte arsyeja pse Air France ndaloi fluturimet e tyre për në Algjeri deri në vitin 2004, dy vjet pas përfundimit të Luftës Civile Algjeriane. Ky ishte i dyti Airbus A300 i Air France që u rrëmbye; i pari ishte Fluturimi 139 i Air France në Entebe, Ugandë, në vitin 1976. Operacioni shoqërues i shpëtimit të pengjeve, i kryer nga komandot e Forcave të Mbrojtjes të Izraelit, ishte bastisja në Entebe.