Free Porn
xbporn

1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet 1xbet سایت شرط بندی معتبر 1xbet وان ایکس بت فارسی وان ایکس بت بت فوروارد betforward سایت بت فوروارد سایت betforward 1xbet giriş

Mashtrimet me blerjet online, ekspertët zbulojnë se si të identifikojmë faqet e besuara

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Blerjet online përmes rrjeteve sociale po rriten gjithnjë e më shumë në tregun shqiptar, por njësoheshit po rriten dhe ankesat e konsumatorëve lidhur me shërbimin dhe produktin që ata marrin.

Nën shumicën e rasteve faqet e online, kryesisht që veprojnë përmes platformave Facebook dhe Instagram nuk u japin zgjidhje problemeve të konsumatorëve, dhe në këtë rast ndërhynë Agjencia e Mbrojtjes së Konsumatorëve.

Në një intervistë televizive, Blerina Harizaj dhe Gerta Dhima kanë treguar të gjitha procedurat që duhen ndjekur nga ana e konsumatorit për të marrë zgjidhje lidhur me ankesën e tij.

“Në momentin që kemi një ankesë ai duhet t’i drejtohet Agjencisë së Konsumatorit dhe më pas plotësohet fizikisht një formular ku kërkohen të dhënat për produktin dhe të tjera specifika. Në rrjetet sociale kemi shumë ankesa që na vijnë çdo ditë”, tha Dhima

“Brenda 14 ditëve konsumatorit duhet të raportojë problemin, ku biznesi duhet t të bëjë kthimin apo rimbursimin e produktit, në të kundërt pas këtij afati nuk merren më parasysh ankesat. Shqiptarët blejnë shumë online duke marrë parasysh rastin e numrit të ankesave të zgjidhura ku me Agjencinë tonë kanë një derë ku të drejtohen”, tha Harizaj.

Ekspertet kanë këshilluar gjithashtu konsumatorët se si të identifikojnë faqet online jo të besuara dhe të mos bien pre e mashtrimeve.

“Në faqet online ku nuk lejohet ndërrimi dhe kthimi i produktit nuk është një faqe e besueshme. Faqja duhet të ketë të afishuar NIPT-in, numrin e telefonit, adresën, tarifën e transportit,  mënyrën e pagesës, mënyrën e dorëzimit të mallit dhe përshkrim i detajuar i mallit. NIPT-i tregon se faqja është e licencuar dhe serioze”, tha Harizaj.

Agjencia e Konsumatorit zhvillon gjithashtu fushata ndërgjegjësimi të konsumatorit për t’u njohur dhe informuar mbi të drejtat e tyre kur blejnë online apo marrin një shërbim nga bizneset.

Lexo edhe :  Pse shtatori është muaji kur njerëzit tradhtojnë më shumë?

“Fokusi ynë është informimi i konsumatorit dhe sensibilizimin e tij. Me një afat 3 mujor kemi fushata sensibilizimi për të drejtat e konsumatorit dhe ndërgjegjësimin e tij se ku duhet të ankohet”, u shpreh Dhima.

Rrjete sociale kanë krijuar një treg të madh online në vend, por njëkohësisht kanë rritur edhe informalitetin. Abuzimet më të mëdha me klientin vijën pikërisht nga këto subjekte të pa licencuara./E.T

Të fundit

Marrëveshja e pensioneve me Shqipërinë/ Italia miraton 12 milionë € fonde për vitin 2025

Zëvendësministrja e Ekonomisë, Kulturës dhe Inovacionit, Olta Manjani bëri të ditur sot se komisionet e Politikës së Jashtme në...

Protesta e 7 tetorit, Meta: Qytetarët do shpërthejnë trimërisht

Ilir Meta, President i Partisë së Lirisë, i ka drejtuar një apel qytetarëve që të dalin dhe protestojnë në 7 tetor, ndërsa shprehu bindjen...

Këto 3 shenja Horoskopi “vuajnë” më shumë në muajin tetor

Shtatori mund të ketë sjellë një atmosferë ndryshimi dhe rinovimi, por tetori do të jetë më i vështirë dhe kërkues. Sfidat në punë dhe...

Rritja e temperaturave/ Pse përtacët rrezikojnë të zhduken

Një metabolizëm i ngadaltë që “i detyron” ata të kalojnë pjesën më të madhe të kohës duke ngrënë ose tretur atë që kanë gëlltitur....

Momente të vështira për Jonida Vokshin: Forca bush!

Ende nuk është zbuluar nëse Jonida Vokshi do të vijojë prezantimin e edicionit të radhës të Big Brother VIP Kosova. Por përtej jetës profesionale,...

Lajme të tjera

Web TV