“Me Santa Cecilia-n kam bërë shumë, turne, regjistrime… por kurrë një rezidencë të këtij lloji. Do të jetë një zhytje e plotë”. Antonio Pappano shpreh në gjermanisht kënaqësinë dhe krenarinë e pjesëmarrjes në Festivalin e Pashkëve të Salzburgut në 2024 me ekipin e Fondacionit të Muzikës Rome në rezidencë artistike. Drejtori muzikor i Santa Cecilia, në konferencën për shtyp në qytetin austriak, kujtoi se pas 18 vitesh do të mbyllë lidhjen e tij në fund të sezonit 2023, por do të mbetet në rolin e dirigjentit emeritus.
Festivali, nga 23 mars deri më 1 prill 2024, do të inaugurohet nga maestro anglo-italian në Grosses Festspielhaus në podiumin e Orkestrës dhe Korit me La Gioconda nga Amilcare Ponchielli, bashkëprodhim me Covent Garden me regji të Oliver Mears, dhe një ‘ekip i ëndrrave’ yjor i zërave, Anna Netrebko, Jonas Kaufmann dhe Luca Salsi. “Në Itali bëhet opera – shpjegoi ai – por ne jemi një orkestër simfonike, por kemi pasur fatin e madh që kemi bërë edhe opera në formë koncerti. Kemi incizuar Madama Butterfly, Aida dhe tani Turandot. Tani ata e dinë se cila është e tyre. identiteti, sepse duke qenë një orkestër simfonike padyshim që fokusi i aktivitetit të tyre është repertori gjermano-austriak. Unë munda t’i përcjell orkestrës se si duhet të tingëllojnë.” Kaufmann, i cili ishte pranë dirigjentit, shtoi se La Gioconda është padrejtësisht. i lënë pas dore, dhe këtë vit ai do ta performojë në formë koncerti në Australi.”Për të qenë një Trovatore duhet të kesh katër këngëtarët më të mirë në botë – ia ktheu Sir Tony – në vend të kësaj, ju duhen gjashtë më të mirët! Unë jam shumë e lumtur me praninë e Kaufmann dhe Anna Netrebko. Katër vjet më parë i thashë të priste për ta interpretuar. Tani po sepse zëri i saj është më i errët, apo jo, i përsosur. Gioconda është një lloj opere e madhe italiane, shek. o balet, koncerte të mëdha, kore të mëdha, arie dhe duete. Luca Salsi do të argëtohet me personazhin e Barnaba”.
Accademia Nazionale Santa Cecilia merr pjesë me një repertor tërësisht kushtuar Italisë në Festivalin e krijuar në vitin 1967 nga Herbert von Karajan. Mona Lisa do të përsëritet më 27 mars dhe 1 prill. Më 25 mars Pappano do të drejtojë Meshën Requiem të Giuseppe Verdit, me solistë soprano Sonya Yoncheva, mezo-soprano Judit Kutasi, tenori Jonas Kaufmann dhe bas Michele Pertusi. Maestro do të jetë gjithashtu në podium për koncertin e parë simfonik më 24 mars me katër versionet origjinale të tërheqjes së Boccherinit nga Madridi të mbivendosura dhe transkriptuara për orkestër nga Luciano Berio; Juventusi i De Sabata-s; Elegjia e Ponchiellit dhe dy nga kryeveprat më të famshme të Ottorino Respighit, Shatërvanët dhe Pishat e Romës. Në koncertin e dytë simfonik, më 26 mars, me pjesë të kompozitorëve të huaj kushtuar Italisë, në podium do të ngjitet maestro çek Jakub Hrůša, dirigjenti kryesor i ftuar i Santa Cecilia. Në programin Les Fresques de Piero della Francesca, nga Bohuslav Martinu, dhe dy pjesë nga francezi Berlioz: Aroldo në Itali dhe Karnavali Romak.
Festivali i Pashkëve të Salzburgut 2024 kishte në rezidencë orkestrën e Filarmonisë së Berlinit nga viti 1967 deri në vitin 2012. Pas Karajanit, i cili e drejtoi deri në vdekje, Festivali kaloi në duart e Claudio Abbado dhe më pas Simon Rattle. Që nga viti 2013, Orchestra in Residence është bërë Dresden Staatskapelle me dirigjent Christian Thielemann.
Me edicionin e vitit 2022, Orkestra Saksone përfundoi qëndrimin e saj në Festival, i cili nga viti 2023 do të presë çdo vit një institucion të ndryshëm muzikor ndërkombëtar. “Ftesa për Festivalin e Pashkëve të Salzburgut – tha Michele dall’Ongaro, Superintendent i Santa Cecilia – është ndoshta njohja më e mirë për punën e madhe që Orkestra dhe Kori ynë kanë bërë së bashku me maestro Pappano vitet e fundit.
Ju falënderoj për këtë ftesë që na jep mundësinë të bëjmë muzikë së bashku në këtë qytet të jashtëzakonshëm që është djepi muzikor i Evropës”.
Burimi: ansa.it