A do të jetë e mundur në të ardhmen të shkoni në një lundrim pa ndotur?

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Sipas një raporti të lëshuar katër vjet më parë nga Transport & Environment , në një vit të vetëm të gjitha anijet turistike të operatorit kryesor në industri, Carnival emetuan 10 herë më shumë oksid squfuri (SOx) se të gjitha makinat evropiane të regjistruara në një vit. Një shifër shqetësuese nëse konsideroni se ka rreth 260 milionë makina në Kontinentin e Vjetër dhe se flota e operatorit përbëhet nga pak më pak se 100 anije.

LE TË SHKOJMË NË NUMRA! Llogaritësi në dorë, kjo do të thotë se një anije e vetme turistike lëshon aq oksid squfuri sa 25 milionë makina. E gjithë kjo ndotje vjen nga sasia e madhe e energjisë që kërkohet nga një linjë oqeanike, e prodhuar përgjithësisht nga motorët me naftë-elektrikë që konsumojnë rreth 250 ton karburant në ditë.

MISION I PAMUNDUR? Kjo është arsyeja pse projekti kërkimor Sea Zero i kompanisë norvegjeze Hurtigruten duket si një sfidë jashtëzakonisht ambicioze: të ndërtohet një anije lundrimi deri në vitin 2030 që mund të transferojë turistët midis fjordeve të vendeve skandinave pa prodhuar emetime të dëmshme.

Projekti u prezantua në fillim të korrikut dhe përfshin një varkë për 500 persona plus ekuipazhin e pajisur me vela të anulueshme dhe bateri 60 megavat . Rimbushja do të bëhet në çdo docking duke përdorur energji nga rrjeti norvegjez i energjisë elektrike, i cili prodhohet 98% nga burime të rinovueshme. Planifikuesit llogaritin se në një lundrim standard 11-ditor, anijes mund të kenë nevojë për 7 ose 8 ndalesa.

KRAHËT. Risia e vërtetë e prezantuar nga Sea Zero, megjithatë, përfaqësohet nga “velat e krahëve” të tërheqshëm, 50 metra të gjatë dhe të mbuluar me rreth 1500 m 2 panele diellore , të gatshme për të mbledhur dritë për pothuajse 24 orë në ditë gjatë ditëve të gjata të verës skandinave. Përveç shfrytëzimit të energjisë diellore, këto vela janë projektuar edhe të rrotullohen, duke shfrytëzuar kështu energjinë e erës në vjeshtë dhe pranverë, kur ditët janë më të shkurtra dhe erërat në detet veriore janë më të qëndrueshme.

Lexo edhe :  "Në kërkim të makinës së ëndrrave"/ Këto janë modelet më të mira për t’i blerë në 2025-ën

TË JESH JESHILE PËR TË GJITHË? Projekti përfundimtar duhet të miratohet deri në vitin 2026, në mënyrë që ndërtimi i prototipit të fillojë në vitin 2027 dhe të mund të lundrojmë në eko-lundrimin e parë në histori jo më vonë se 2030. Shtrohet vetëm një pyetje: zgjimi i prodhuar nga ky testament perlë e vogël të jetë mjaft e fortë për të thithur edhe kompanitë e mëdha në një kthesë të gjelbër?/E.T

Të fundit

Ndarja nga jeta e Artan Lames, Veliaj i shpreh ngushëllimet familjes: Mik i vyer!

Kryebashkiaku i Tiranës, Erion Veliaj ka shprehur ngushëllimet për ndarjen nga jeta në moshë 58-vjeçare të ish-kreut të kadastrës...

Skema, si funksiononte grupi i Adi Çobës!/ ‘Bisha’ udhëzonte me SkyECC nga Durrësi!

Një megaoperacion mes autoriteteve shqiptare dhe atyre italiane çuan në goditjen e një rrjeti kriminal të trafikut të drogës. Në total u lëshuan 52...

Deputeti më i votuar/ Blendi Gonxhja tregon a do të garojë për Bashkinë e Tiranës

Ministri i Ekonomisë, Blendi Gonxhja ishte kandidati më i votuar nga listat e hapura, duke fituar besimin e 24.802 qytetarëve të Tiranës, të cilët...

Operacioni ‘Ura’/ Berisha sulmon Dumanin: Bllokoi aksionin për qëllime elektorale

Kreu i PD, Sali Berisha doli sërish në një konferencë për mediat, për të denoncuar sipas tij vjedhjen e zgjedhjeve. Berisha u ndal edhe te operacioni i...

Vengu pret komandantin e FSK: Shqipëria krah Kosovës për garantimin e stabilitetit

Ministri i Mbrojtjes Pirro Vengu priti sot në një takim zyrtar komandantin e Forcës së Sigurisë së Kosovës (FSK), gjenerallejtënant Bashkim Jashari. I pranishëm në këtë...

Lajme të tjera

Web TV