Free Porn
xbporn

1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet 1xbet سایت شرط بندی معتبر 1xbet وان ایکس بت فارسی وان ایکس بت بت فوروارد betforward سایت بت فوروارد سایت betforward 1xbet giriş

Mashtrimet me blerjet online, ekspertët zbulojnë se si të identifikojmë faqet e besuara

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Blerjet online përmes rrjeteve sociale po rriten gjithnjë e më shumë në tregun shqiptar, por njësoheshit po rriten dhe ankesat e konsumatorëve lidhur me shërbimin dhe produktin që ata marrin.

Nën shumicën e rasteve faqet e online, kryesisht që veprojnë përmes platformave Facebook dhe Instagram nuk u japin zgjidhje problemeve të konsumatorëve, dhe në këtë rast ndërhynë Agjencia e Mbrojtjes së Konsumatorëve.

Në një intervistë televizive, Blerina Harizaj dhe Gerta Dhima kanë treguar të gjitha procedurat që duhen ndjekur nga ana e konsumatorit për të marrë zgjidhje lidhur me ankesën e tij.

“Në momentin që kemi një ankesë ai duhet t’i drejtohet Agjencisë së Konsumatorit dhe më pas plotësohet fizikisht një formular ku kërkohen të dhënat për produktin dhe të tjera specifika. Në rrjetet sociale kemi shumë ankesa që na vijnë çdo ditë”, tha Dhima

“Brenda 14 ditëve konsumatorit duhet të raportojë problemin, ku biznesi duhet t të bëjë kthimin apo rimbursimin e produktit, në të kundërt pas këtij afati nuk merren më parasysh ankesat. Shqiptarët blejnë shumë online duke marrë parasysh rastin e numrit të ankesave të zgjidhura ku me Agjencinë tonë kanë një derë ku të drejtohen”, tha Harizaj.

Ekspertet kanë këshilluar gjithashtu konsumatorët se si të identifikojnë faqet online jo të besuara dhe të mos bien pre e mashtrimeve.

“Në faqet online ku nuk lejohet ndërrimi dhe kthimi i produktit nuk është një faqe e besueshme. Faqja duhet të ketë të afishuar NIPT-in, numrin e telefonit, adresën, tarifën e transportit,  mënyrën e pagesës, mënyrën e dorëzimit të mallit dhe përshkrim i detajuar i mallit. NIPT-i tregon se faqja është e licencuar dhe serioze”, tha Harizaj.

Agjencia e Konsumatorit zhvillon gjithashtu fushata ndërgjegjësimi të konsumatorit për t’u njohur dhe informuar mbi të drejtat e tyre kur blejnë online apo marrin një shërbim nga bizneset.

Lexo edhe :  Tefta Ago, mamia e ishullit të Sazanit që priste foshnjat në det të hapur

“Fokusi ynë është informimi i konsumatorit dhe sensibilizimin e tij. Me një afat 3 mujor kemi fushata sensibilizimi për të drejtat e konsumatorit dhe ndërgjegjësimin e tij se ku duhet të ankohet”, u shpreh Dhima.

Rrjete sociale kanë krijuar një treg të madh online në vend, por njëkohësisht kanë rritur edhe informalitetin. Abuzimet më të mëdha me klientin vijën pikërisht nga këto subjekte të pa licencuara./E.T

Të fundit

A do të thyejë Berisha arrestin e shtëpisë në 7 tetorit? Si u përgjigj ish-kryeministri

Kreu demokrat Sali Berisha ka folur për mediat ditë ne sotme, në lidhje me protestën që pritet të mbahet...

Rritet kostoja e jetesës në Shqipëri! Ja sa shpenzon mesatarisht një familje në muaj

Një familje me 4 anëtarë shpenzon 92 mijë lekë në muaj. Nga këto, 36 mijë lekë ose 40% të totalit, i harxhon vetëm për...

Stuhi shiu dhe erë e fortë në gjithë vendin, por si pritet të jetë moti në fundjavë

Për fundjavën që presim përpara vendi ynë do të ndikohet nga kushte atmosferike relativisht të paqëndrueshme për shkak të masave ajrore relativisht të lagështa...

Dhuna në Kuvend/ Meta: Burgosja e Salianjit do të rrisë më tej zemëratën e deputetëve

Presidenti i Partisë së Lirisë, Ilir Meta, në një konferencë për media është shprehur se burgosja e Ervin Salianjit do të rrisë më tej zemëratën...

Skandali në industrinë e muzikës/ Çfarë duhet të dini për akuzat ndaj reperit Diddy Combs

Sean “Diddy” Combs është arrestuar prej disa javësh tashmë, i akuzuar për trafikim seksual dhe shantazh. Prokurorët thonë se ai ka abuzuar dhe kërcënuar...

Lajme të tjera

Web TV