Facebook ndalon reklamat që synojnë delegjitimimin e rezultatit zgjedhor në SHBA

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Facebook ndalon reklamat që delegjitimojnë rezultatet e votimit presidencial amerikan.

Me afrimin e zgjedhjeve presidenciale të SHBA kompania Facebook njofton se pas 3 nëntorit, me qendrat e votimit të mbyllura, ai do të ndalojë reklamat që synojnë të delegjitimojnë rezultatin zgjedhor rezultatin zgjedhor, pra lajmet që mashtrojnë, deklaroi Rob Leathern, drejtori i Facebook për menaxhimin e produkteve.

Pasi njoftoi javën e kaluar ndalimin e reklamave me deklarata të parakohshme të fitores, rrjeti social thotë se “reklamat me përmbajtje që kërkojnë të delegjitimojnë rezultatin e zgjedhjeve nuk do të lejohen”.

Facebook do të ndalojë ata që përdorin incidente të izoluara të mashtrimit për të delegjitimuar rezultatin ose ata që argumentojnë se një metodë votimi për shembull me postë është “natyrshëm mashtruese ose e korruptuar”.

Të fundit

Jorida Tabaku pranon dështimin e PD-së: Nuk ia dolëm për rrotacionin

Arriti të sigurojë mandatin në Tiranë por sërish nuk e quan betejë të fituar. Jorida Tabaku shprehet se aksioni...

Drejtoresha e Spitalit të Gramshit e pranon: Fëmijët në kopësht u helmuan

Drejtoresha e Spitalit të Gramshit ka reaguar pas lajmit se disa fëmijë të një kopështi shtetëror në Gramsh janë helmuar nga ushqimi që kanë...

KQZ miraton rezultatin final të zgjedhjeve, PD ankimon për Kukësin

Komisioni Qendror i Zgjedhjeve ka miratuar rezultatin përfundimtar të zgjedhjeve të 11 majit në 12 qarqet e vendit, duke i hapur rrugë fazës së...

Kapet në Firence çifti shqiptar me 23 kg kokainë të pastër

Një operacion i policisë italiane në Firence ka çuar në arrestimin e një çifti shqiptar, të dyshuar për trafik ndërkombëtar droge. Dy të rinjtë,...

Taylor Swift e lumtur që miqësia me Lively ka mbaruar!

Taylor Swift thuhet se ka hequr dorë nga miqësia e saj dhjetëvjeçare me Blake Lively pasi u përfshi pa dëshirë në dramën ligjore të...

Lajme të tjera

Web TV