Nuk deklarojnë fitimet, Instagram nis hetimet ndaj influencuesve, mes tyre dhe Rita Ora

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Rrjeti social Instagram ka deklaruar se do të nisë një fushatë për të ndaluar shfaqjen e reklamave të fshehur në këtë platformë.

Autoriteti i Konkurrencës dhe Tregjeve (CMA ) ka hetuar aplikacionin në pronësi të ‘Facebook’ pasi shumë ‘influencër’ të cilët promovojnë biznese ose shërbime pa bërë të qartë faktin se këto postime janë të sponsorizuara dhe rrjedhimisht ka të ardhura nga këto, duke mos deklaruar marrëveshjet.

Instagram më parë është akuzuar se nuk ka bërë sa duhet për të goditur blogerët që nuk arrijnë të deklarojnë siç duhet miratimet e paguara dhe çështjen më të gjerë të reklamave të fshehura, e cila është e paligjshme sipas ligjit për mbrojtjen e konsumatorit në Mbretërinë e Bashkuar.

Pjesë e këtyre hetimeve ku janë gjetur gabime në mos-deklarim ka qenë edhe këngëtarja shqiptare me famë botërore, Rita Ora, e cila prej kohësh përveç muzikës, ushtron edhe profesionin si influencuese e rrjeteve sociale, duke fituar shuma të majme parash nga bizneset me të cilat reklamon.

Si pjesë e angazhimeve të reja, Instagram ka rënë dakord të prezantojë një kërkesë të re e cila do të shfaqet para se përdoruesit të postojnë, duke u kërkuar atyre të konfirmojnë nëse janë paguar në ndonjë mënyrë për të promovuar një produkt ose shërbim dhe u kërkon atyre që ta zbulojnë atë fakt qartë.Etiketa ‘partneritet i paguar’ ose në anglisht ‘Paid Partnership’, do të jetë e përdorshme për të gjithë.

CMA tha se Instagram ka rënë dakord gjithashtu se do të fillojë të përdorë teknologjinë dhe algoritmet e saj për të zbuluar postimet ku reklamat mund të mos jenë deklaruar siç duhet ose qartë, dhe t’i raportojë ata përdorues tek bizneset që promovohen.

Lexo edhe :  Shkodër/ Reshje dëbore dhe rrëshqitje dherash, bllokohet rruga Theth-Ndërlysaj

CMA tha se pret që bizneset të bëjnë pjesën e tyre për të qenë në përputhje me ligjin për mbrojtjen e konsumatorit dhe të marrin masa kur është e përshtatshme, duke përfshirë edhe kërkimin nga Instagram për të hequr postimet nëse është e nevojshme.

‘Për shumë kohë, platformat kryesore nuk kanë marrë përgjegjësi për reklamat e fshehura në faqen e tyre’.

‘Pra, kjo fushat për të rishikuar reklamat e fshehura dhe mënyrën se si njerëzit postojnë në Instagram – duke e bërë të vështirë për përdoruesit të injorojnë ligjin – është një hap i mirëpritur përpara’., tha shefi ekzekutiv i CMA, Andrea Coscelli/Re.Gu/Fjala.al

Të fundit

Zyrtarisht e divorcuar nga Bes Kallaku,Xhensila shijon pushimet në mal si një nënë single

Këngëtarja Xhensila Myrtezaj, duket e po e shijon shumë kohën si një nënë  ‘single’, pasi u divorcua zyrtarisht nga...

Shpallet në kërkim edukatorja në Tiranë, keqtrajtoi një të mitur në kopësht

Specialistët për Hetimin e Krimeve të Komisariatit të Policisë Nr. 6 referuan materialet në Prokurori dhe po punojnë për kapjen e shtetases R. G.,...

Rreth një javë i humbur, gjendet trupi i pajetë i Ëngjëll Kanani, dyshohet për…

Gjendet pas disa ditësh kërkime trupi i pajete i 63- vjeçarit, Engjell Kanani i cili dyshohej se kishte rene ne ujerat e lumit Vjosë...

Gjykata që i mungon Shqipërisë!

Nga Spartak Ngjela Por, pyetja është: mos është kjo vetë fuqia e ligjit, e cila të gjithë i detyron me forcë që ta respektojnë? Të gjithë...

Kërcënuan me armë 44-vjeçarin, Gjykata e Durrësit lë në burg dy prej të arrestuarve

Gjykata e Durrësit ka vendosur masën e sigurisë për tre shtetasit e arrestuar gjatë operacionit policor “Intervention”, ndërmarrë tre ditë më parë, teksa po...

Lajme të tjera

Web TV