Supozohej të ishte sonda e parë private që do të ulej në Hënë. Megjithatë, për shkak të një anomalie, Peregrine nuk ia del dhe tani do të jetë i sigurt në Tokë.
Siç është bërë e qartë para ditësh, sonda Peregrine e kompanisë private hapësinore Astrobotic, e nisur më 8 janar 2024, duhet të heqë dorë nga qëllimi i saj për të arritur në Hënë. Kështu, Peregrine duhet të kthehet në Tokë kur të jetë rreth orës 22:00 (me orën italiane) këtë mbrëmje, 18 janar 2024: në trajektoren e kthimit ajo duhet të bjerë nga brigjet e Zelandës së Re, por ka shumë të tilla që askush. nga fragmentet e saj nuk do të jetë i paprekur në det.
Do të shpërbëhet në tym
Duke pasur parasysh rëndësinë e saj të vogël dhe mbrojtjen e mbrojtjes që ta mbrojnë atë kur atmosferën, kështu që duhet të digjet në fund të rihyrjes. Kështu, e parë e parë për përfundimin e vendit për t’u kthyer në Hënë e fundit që nga viti 1972, kur pa misionin e serisë Apollo, të shtatëmbëdhjetën, do të arrinte objektivin e saj.
Pse sonda Peregrine nuk arriti të ndodhë në Hënë
Shkaku i fundit ishte një raport i përmbajtjes së lëndëve djegëse e cila ndodhi pas nisjes dhe ishte për shkak të mosfunksionimit të një valvule, e cila bëri presion në një nga rezervuarët e cila më pas u këput. Sipas programit të misionit, kështu që ishte dashur të zbarkonte në Hënë dhe të vinte në funksionin e një grupi instrumentesh shkencore nga kombe të ndryshme dhe institucione kërkimore, në një zonë me interes të konsiderueshëm gjeologjik.
Ndryshimi i orarit
Por tani prioritetet kanë. “Një kthim i sigurt është prioriteti ynë kryesor,” njoftoi Astrobotic, pasi që kuptoi se kjo nuk do të ishte në gjendje të ulej në Hënë, por do të arrinte vetëm orbitën e saj dhe më pas do të kthehej në Tokë.
Në atë moment grupi i teknikëve të Astrobotikës përdoret për shtyrjen e mbetur për të modifikuar trajektoren në mënyrë që të “rrëmbenin” sonden drejt atmosferës së Tokës, për të bërë atë të digjej. U deshën 23 shkrepje të vogla të motorit kryesor për ta realizuar këtë dhe në fund rezultatin ishte i dëshiruar. gjë, vlen të kujtohet të gjitha instrumentet në bord që mund të ndizeshin gjatë fluturimit rezuan se funksiononin siç duhet, siç ishin motorët dhe sistemet në bord.
Ndërkohë, një tjetër sondë (japoneze) do të tentojë të ulet në Hënë
Është një turp i vërtetë, pra, që ndodhi keqfunksionimi i asaj valvule, por arsye do të jetë e shquar për një mision të ri hënor, nuk ka gjetur instrumente të tjera shkencore, të quajtur Griffin.
Nje tjeter
Megjithatë, ajo që i ngushëllon fansat e misioneve astronautike dhe hapësinore janë zhvillimet e “Smart Lander for Investigating Moon” (SLIM), tokëzuesi japonez i cili, sipas programit, duhet të ulet në Hënë. Një mision që mbart edhe shkencore, por objektivi instrumenti kryesor i cili është të zbresë në tokën hënore aty ku nuk është nga teknikët japonezë, pra pa kaluar shumë të mëdha, që të jetë poshtë është shumë e ashpër.
Japonia do të tjerat të ulet në Hënë
Landeri japonez SLIM po i afrohet së tij për të zbritur në Hënë. Ndërkohë, misioni AX-3, me astronautin Villadei në Bord, përgatitjen në ISS.
Astronautët tani janë në orbitë rreth Tokës dhe Brendshme bëjnë t’i afrohen Stacionit Ndërkombëtar të Hapësirës. Ky është misioni i parë tregtar evropian evropian në ISS, në bord të cilin Villadei dhe shokët e tij të misionit do të qëndrojnë për rreth 14 ditë.
Ndërkohë, ka edhe ndryshime në lidhje me misionin japonez “Smart Lander for Investigating Moon” (SLIM): tokëzuesi po përgatitet të bëjë një ulje historike në Hënë. Kjo është ajo që do të përdorë teknologjinë e sofistikuar Japonia shpreson se do ta bëjë atë që të ketë sukses aty ku të ketë motor kanë dështuar. Nëse do të ketë sukses, Toka e Diellit në rritje do të ishte kombi i pestë që do të bënte një ulje të butë në goditjen e shkëmbore të Hënës.
NJË OBJEKT I NGURTË . Dhe do të ishte një ulje mjaft e ndërlikuar, duke qenë se sonda synon të ulet në një zonë prej 100 metrash në diametër (më poshtë, një klip i ndryshuar nga fotot e marra gjatë një manovre testimi disa ditë më parë). është e vogël. krahasuar me zonat normale të uljes që kanë diametër disa kilometra. Rëndësia e kësaj detaji të fundit u nënvizua nga Emily Brunsden, profesoreshë e astrofizikës dhe drejtoreshë e Astrokampusit në Universitetin e York-ut, e cila shpjegoi: “Saktësia e uljes së çmimit “snajperi hënor” do të jetë një hap i madh përpara në teknologji. Objektivi që Japonia i ka vendosur vetes është i padyshimtë, pasi edhe gabimet më të vogla mund të jenë sfiduese edhe të sfiduara në misionin e parë 99.9% të udhëtimit të saj”.
SLIM do të përballet me një krater ku manteli i Hënës – sjellje nën koren hënore – besohet të jetë e arritur në sulm. Shpjegon Tomokatsu Morota, profesor i asociuar në Universitetin e Tokios, i shkencës në eksplorimin e tij dhe planetar: “Shkëmbinjtë nga ajo zonë janë vendosur në kërkimin e faqeve të Hënës dhe Tokës. Kjo është arsyeja pse ne duam të aterojmë atje”.
PËR SAKTËSINË… Agjencia japoneze hapësinore nuk është e panjohur për uljet e precize, pasi e ka bërë tashmë një herë duke u ulur në një asteroid (Ryugu) për të gjetur një më shumë, por nuk ka dyshime se sfida dhe është e pamundur të ndodhë në një tjetër. pak orë është shumë më komplekse sepse Hëna ka një gravitet shumë më të lartë se ajo e çdo asteroidi dhe kjo e parë në motorin e zbritjes.