Në Shtetet e Bashkuara, reklamat në rrjetet sociale për të reklamuar shërbimet e kirurgjisë estetike janë të përhapura: megjithatë, shumë prej tyre përfundojnë në duart e joprofesionistëve. Një studim amerikan heton rreziqet e një fenomeni në zgjerim.
Në Shtetet e Bashkuara, rrjetet sociale, në veçanti Instagram , janë burimi kryesor i informacionit për njerëzit që dëshirojnë t’i nënshtrohen një operacioni estetik. Përdoruesit mund të zgjedhin nga mijëra reklama që reklamojnë një shumëllojshmëri të gjerë procedurash, nga liposuksioni tek injeksionet e botoksit, toksina botulinum që përdoret për të përmirësuar përkohësisht linjat e shprehjes.
Një studim i kryer nga mjekët në Shkollën e Mjekësisë Feinberg të Universitetit Northwestern në Çikago theksoi se shumica e reklamave në Instagram publikohen nga mjekë që nuk kanë një specializim në kirurgjinë estetike ose, edhe më keq, nga njerëz që nuk kanë asnjë studim në kirurgji estetike, mjekësi.
Shumë shpesh përdoruesit, veçanërisht të rinjtë, bien në grackë dhe i nënshtrohen operacioneve kirurgjikale që premtojnë përmirësimin e pamjes së tyre dhe që fatkeqësisht i ekspozojnë ndaj rreziqeve serioze për shëndetin.
REZULTATET. Studimi, i publikuar në fund të gushtit në Revistën e Kirurgjisë Estetike , analizoi fluksin e krijuar nga përdorimi i 21 hashtags, të përdorura për të promovuar shërbimet e kirurgjisë kozmetike, të përcaktuara në një total prej 1,789,270 postimesh në Instagram. Studiuesit identifikuan nëntë “postimet kryesore” (postimet më të suksesshme) për secilin prej hashtags të marrë në konsideratë.
Nga 189 postimet kryesore të ekzaminuara, vetëm 17.8% erdhën nga llogaritë e mjekëve të regjistruar në Shoqatën Amerikane për Kirurgjinë Estetike Plastike, institucioni amerikan që mbledh së bashku profesionistë të certifikuar të kirurgjisë kozmetike.
Megjithatë, 26.4% e postimeve kryesore janë publikuar nga mjekë pa specializim në kirurgjinë estetike, si stomatologë, dermatologë, gjinekologë apo kirurgë të përgjithshëm. Megjithatë, pjesa tjetër ishte rezultat i nismave promovuese të nisura nga individë pa asnjë diplomë në mjekësi apo kirurgji, si parukierë, estetiste, masazhatorë…
DUKSHMËRI APO ASHPËRSI? Studiuesit zbuluan gjithashtu se shumica e postimeve nga kirurgë estetikë të kualifikuar ishin edukative dhe informuese për aktivitetet e disiplinës (62.1%), ndërsa postimet nga individë të pakualifikuar kishin një përmbajtje pothuajse ekskluzivisht promovuese (67.1%).
Është e vështirë për kirurgët estetikë të kualifikuar të bien në sy në kaosin e hashtags në Instagram dhe arsyeja qëndron pikërisht në zgjedhjen e fjalëve kyçe.
“Përdorimi i hashtagut “gjinjtë e rremë” në vend të “mammoplastikës” ju lejon të arrini një audiencë shumë më të madhe”, shpjegoi Dr. Clark Schierle, një nga autorët e studimit, “por që çdo mjek përgjegjës të përdorë shprehjen e ribërë” do të të jetë e papërshtatshme dhe e pasaktë. Duhet të gjendet një ekuilibër midis terminologjisë korrekte dhe elegante dhe termave bisedore të përshtatshme për përcjelljen e informacionit në internet.
PASOJAT. Në një studim të vitit 2016, Dr. John Kim , gjithashtu i Universitetit Northwestern, identifikoi një rritje prej 300% të komplikimeve pas operacionit plastik të barkut të kryer nga kirurgë plastikë të vetëquajtur.
Në të njëjtën kohë, në Shtetet e Bashkuara të Amerikës po shtohen gjithnjë e më shumë raste të pacientëve që i drejtohen qendrave shëndetësore për të korrigjuar pasojat e operacioneve estetike në hundë, buzë apo bark të kryera nga joprofesionistë./ Përshtatur nga Focus.it S.M