Goditja e shpendëve/ Pse është i rrezikshëm ndikimi midis avionëve dhe zogjve?

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Një aeroplan që u ngrit nga Moska më 15 gusht 2019 iu desh të bënte një ulje emergjente menjëherë pas nisjes për shkak të ndikimit të dyshuar të një tufe zogjsh në një nga motorët e tij.

Aksidenti është pjesë e të ashtuquajturave goditje zogjsh , përplasje të dhunshme midis një avioni dhe një zogu (ose një tufë të tërë). Përplasje të këtij lloji kanë ndodhur që kur njeriu mësoi të fluturonte, duke pushtuar një hapësirë ​​që më parë ishte rezerva ekskluzive e zogjve. Ato zakonisht ndodhin gjatë ngritjes ose uljes dhe për këtë arsye në ose afër aeroporteve.

ATY KU ËSHTË MË I SHPESHTË. Siç lexojmë në raportin më të fundit nga ENAC (Autoriteti Kombëtar i Aviacionit Civil) mbi këtë temë, ” zogjtë përgjithësisht fluturojnë nën 500 ft (152 metra) mbi nivelin e detit kur nuk migrojnë në mënyrë aktive “. Fenomeni është në rritje kryesisht për shkak të rritjes masive të trafikut ajror, por edhe për shkak të rritjes së disa popullatave të shpendëve. Përsëri sipas Enac ” Në Itali numri i goditjeve të kafshëve të egra u rrit nga 348 në 2002 në 1,084 në 2014, dhe nga viti 1980 e deri më sot popullsia e shumimit të pulëbardhave të harengës është dyfishuar, duke kaluar 60,000 çifte” .

EFEKTET. Avionët janë projektuar për të përballuar këtë lloj përplasjeje, megjithatë kur një zog dhe një aeroplan përplasen, për shkak të shpejtësive dhe masave të mëdha të përfshira, ndikimi mund të shkaktojë dëme të konsiderueshme, duke e bërë aeroplanin të mos mund të fluturojë më ose të fluturojë në kushte emergjente. Mjafton të thuhet se goditja me një zog 5 kg me shpejtësi 240 km/h, pra shpejtësia e një avioni në ulje, është e barabartë me një peshë prej gjysmë ton të rrëzuar nga një lartësi prej 3 metrash.

Lexo edhe :  Zbulohet ftesa e çuditshme për dasmën e Jeff Bezos dhe Lauren Sanchez

Në përgjithësi, megjithatë, është zogu që ka fatin më të keq: kur përfundon i thithur në një motor, në përgjithësi shpërbëhet dhe në shumë raste pilotët e vërejnë aksidentin pas uljes, duke kontrolluar motorët. Megjithatë, mund të ndodhë – veçanërisht nëse goditni një tufë – që një pjesë e motorit të përkulet ose të dëmtohet, duke shkaktuar humbje të fuqisë dhe duke vënë në rrezik sigurinë e fluturimit. Për fat të mirë, aeroplanët janë krijuar për t’u ulur me vetëm një motor./Marrë nga Focus.it

Të fundit

“Doja të lija emisionin”/ Eni Çobani zbulon presionet: Njerëz të fuqishëm më janë afruar

Juristja dhe moderatorja e njohur Eni Cobani ka bërë një deklaratë të fortë lidhur me sfidat dhe presionet që...

Trump anulon të gjitha bisedimet tregtare me Kanadanë, kërcënon me tarifa të reja

Presidenti i SHBA-së, Donald Trump do të anulojë të gjitha bisedimet tregtare me Kanadanë ndërsa ka paralajmëruar fqinjin verior për vendosjen e tarifave të...

Vendet baltike tërhiqen nga Konventa e Otavës

Vendet baltike si Estonia, Letonia dhe Lituania kanë informuar Kombet e Bashkuara për tërheqjen e tyre nga Konventa e Otavës – një traktat ndërkombëtar...

“Travel and Tour”: Projekti i Kushner do të kthejë Sazanin në një vendpushim të shkëlqyer

Shqipëria i bashkohet SHBA-së, Japonisë, Zvicrës, Gjermanisë, Arabisë Saudite, Tajlandës, Italisë, Francës, Indonezisë, Vietnamit dhe Egjiptit në një përpjekje të guximshme për t’u shndërruar...

Rrezik në Qeparo/ Policia Kufitare ndërhyn në momentin e fundit për të shpëtuar pushuesit

Një ngjarje që për pak sa nuk u kthye në tragjedi ka ndodhur pasditen e sotme në zonën bregdetare të Qeparosë. Disa pushues që...

Lajme të tjera

Web TV