Jeni ulur në lokal duke folur me miqtë për këngën më të fundit të një këngëtari që ju pëlqen ose për pushimet që do të dëshironit të bënit në Brazil; pastaj ngrihesh, thua përshëndetje dhe kur merr sërish telefonin, duke vizituar një faqe ose duke lëvizur nëpër postime në rrjetet sociale, vëren një reklamë për koncertin e radhës të këngëtarit dhe, menjëherë pas, një për një linjë ajrore që ofron zbritje në fluturime. në Rio de Zhaneiro. A keni përjetuar ndonjëherë diçka të ngjashme? Ndoshta po.
Situata si këto ndezin debatin mbi privatësinë dhe dëgjimin aktiv të pajisjeve tona , veçanërisht sepse disa rastësi janë aq të sakta sa sugjerojnë se dikush mund të marrë në të vërtetë atë që themi për të ndikuar në vendimet e blerjes .
ÇËSHTJA CMG. Por sa të vërteta ka në këtë hipotezë? Në fakt, frika se telefonat tanë inteligjentë mund të dëgjojnë biseda private nuk është vetëm rezultat i imagjinatës, por bazohet në ekzistencën e teknologjive të thjeshta, të kombinuara me përhapjen e praktikave gjithnjë e më invazive të marketingut. Në Shtetet e Bashkuara, rasti i Cox Media Group (CMG) u bë kohët e fundit tituj , një kompani që përfundoi në qendër të debatit sepse u kishte paraqitur klientëve të saj – gjigantët e IT-së Google, Amazon dhe Facebook- zgjidhje reklamimi për t’u ofruar reklama të personalizuara bazuar në dëgjimin e bisedave në kohë reale .
Ideja ishte pikërisht të mblidheshin të dhëna vokale me të cilat të identifikoheshin nevojat dhe preferencat e përdoruesve dhe më pas të propozohej reklama e synuar dhe oferta specifike, padyshim duke lejuar që softueri i Inteligjencës Artificiale të bënte punën . Kritikat nuk vonuan, duke përforcuar shqetësimet për shkeljen e privatësisë dhe duke e çuar vetë kompaninë të tërhiqet.
DËGJIM AKTIV. Funksioni i propozuar nga CMG quhet ” Dëgjim aktiv “ dhe ekzistenca e tij u zbulua nga një investigim gazetaresk i kryer nga gazeta e re e pavarur 404 Media , e themeluar në vitin 2023 nga një grup ish -punonjësish të Vice .
Kompanisë iu desh të tërhiqte pretendimet e saj pas publikimit të disa “pitch decks” (prezantimeve të kompanisë) në lidhje me ofertën, të cilat lexonin fjali të tilla si ” Me dëgjim aktiv, CMG tani mund të përdorë të dhënat zanore për të synuar reklamat tuaja pikërisht tek njerëzit që jeni në kërkim të “ose ” Imagjinoni një botë […] ku asnjë zhurmë e para-blerjes nuk kalon padëgjuar dhe pëshpëritjet e konsumatorëve bëhen një mjet për të synuar, ri synuar dhe pushtuar tregun tuaj lokal .”
BACKTRACK. CMG sqaroi se shërbimi nuk përfshin dëgjimin aktual të bisedave të drejtpërdrejta, por përdorimin e të dhënave nga palë të treta, të grumbulluara dhe të bëra anonime. Pavarësisht sqarimit, Google nxitoi të njoftojë se kishte hequr CMG nga lista e partnerëve të saj tregtarë , ndërsa Amazon dhe Facebook specifikuan se nuk ishin përfshirë në asnjë mënyrë në program, duke nënvizuar se platformat e tyre respektojnë kritere të rrepta të privatësisë dhe nuk respektojnë ofrojnë dëgjim të paautorizuar.
ILUZIONI I DËGJIMIT. Pra, pse të gjithë kanë ndjerë ndjesinë e të qënit të spiunuar nga pajisja e tyre ? Një pjesë e përgjigjes qëndron në një fenomen psikologjik të njohur si “iluzion i frekuencës” ose efekti Baader-Meinhof. Në fakt, kur fokusohemi në një temë ose një produkt, ne bëhemi menjëherë më të vëmendshëm ndaj pranisë së tij , duke e vërejtur atë më shumë se të tjerët. Për më tepër, truri ynë tenton të vërejë vetëm rastësitë më të dukshme, duke i lënë të gjitha të tjerat në sfond.