“Një minutë apo më shumë pauze ne celular gjate mesimit, dhe përmirësoni të mësuarit e fëmijëve.
Ky është mësimi i vetëm që doli nga një eksperiment i kryer në një kolegj (ekuivalenti i një universiteti) në Shtetet e Bashkuara.
Vlerësimi, i kryer nga shkencëtarët në Universitetin e Ilinoisit Jugor, u botua në revistën Frontiers in Education .
Një minutë dhe më pas kaq. Testi mbuloi të gjithë kohëzgjatjen e 22 kurseve, gjatë të cilave shkencëtarët në mënyrë alternative prezantuan një “pushim qelizor” të shkurtër ose një “pushim pyetjesh”. Në rastin e parë, fëmijët u lejuan që gjatë orëve dy javore të ndërveprojnë me celularët e tyre për një, dy ose katër minuta për orë mësimi . Pushimi i smartfonit u vendos 15 minuta pas fillimit të shpjegimit. Në rastin e dytë, studentët e grupit të kontrollit nuk shijuan pushimin e celularit, por pushimin e një kohe të barabartë (një, dy ose katër minuta), gjatë së cilës mund t’i bënin profesorët çdo pyetje që dëshironin.
Ankthi u qetësua. Fëmijët që u kthyen nga pushimi i celularit më vonë i kërkuan pajisjet shumë më pak se studentët në grupin e kontrollit. Pushimi më efektiv në shuarjen e tundimit për të nxjerrë telefonin inteligjent ishte një minutë – ndoshta, supozojnë studiuesit, sepse është vetëm koha e nevojshme për të kontrolluar mesazhet e marra , pa qenë në gjendje të përfshiheni në biseda të reja (dhe shpërqendruese).