Pandemia COVID-19/Administrata do të punojë nga shtëpia, zbardhet rregullorja që do të zbatohet

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Administrata publike do të punojë në distancë. Gjatë gjithë kohës së pandemisë një pjesë e punonjësve nuk do të shkojnë në zyrë.

Kjo është bërë tashmë zyrtare me anë të një rregulloreje të miratuar javën e shkuar në një pjesë të mirë të institucioneve, ndërkohë që një model është dhënë edhe nga Departamenti i Administratës Publike, në mënyrë që ajo të përshtatet rast pas rasti.

Rregullorja

Rregullorja qartëson se puna në distancë, pra duke mos shkuar në zyrë për disa punonjës të administratës do të shihet rast pas rasti. Kjo do të thotë se do të merren në vlerësim disa elemente.

“Në përcaktimin e nëpunësve ose punonjësve që mund të punojnë në distancë online institucionet duhet të bazohen në: a) Vlerësimin e llojit të detyrave që ushtrojnë nëpunësit ose punonjësit; b) Evidentimin e rasteve të nëpunësive ose punonjësve me patologji të ndryshme, të cilët janë më të rrezikuar në rast infektimi nga COVID-19; c) Evidentimin e nëpunësive ose punonjësve që kanë në kujdestari fëmijë deri në moshën 14 vjeç.”, thuhet në dokument. Sipas rregullores së publikuar dje, puna në distancë online ka të njëjtën kohëzgjatje,si edhe puna në ambientet e punës së institucionit”,thuhet në rregullore.

Detyrimet e punonjësve

Gjatë punës në distancë online nëpunësit ose punonjësit duhet të vënë në dispozicion të eprorëve dhe të njësisë së burimeve njerëzore të institucionit detajet e kontaktit të tyre dhe të jenë të aksesueshëm online gjatë gjithë orarit zyrtar. “Menaxheri i linjës/eprori direkt duhet të: a) përcaktojë rregulla të qarta se sa shpejt nëpunësi/punonjësi që po punon në distancë online duhet t’i përgjigjet një kërkese/detyre të ngarkuar; b) monitorojë nëpunësit/punonjësit në distancë online për punën që ata po kryejnë, nëpërmjet takimeve të detyrueshme në grup, bashkëpunimit me ekipin, raportimeve ditore/javore/ mujore. Nëpunësit/punonjësit që punojnë në distancë online duhet të kenë thirrje në ekip një herë në ditë dhe të informohen e informojnë rreth statusit të realizimit të detyrës së dhënë. Atyre duhet t’u sigurohet mundësia për të shkëmbyer informacion.”, vlerëson rregullorja. Rregullorja përcakton edhe mënyrën se si do të jepen shërbimet për publikun për të evituar kontaktin ose mbipopullimin në zyra, sigurimin e masave shëndetësore, organzimin e mbledhjeve, si dhe të inspektimeve që do të zhvillohen nga Inspektorati i Shëndetit.

Lexo edhe :  Bien sërish temperaturat/ Parashikimi i motit për sot, 14 janar 2025

 

Të fundit

Tirana gjen menjëherë zëvendësuesin e Maganin, rikthen në stol Bledi Shkëmbin

Pak minuta pasi njoftuan ndërprerjen e bashkëpunimit me Gugash Maganin, Tirana bëri zyrtare rikthimin në pankinë të Bledi Shkëmbit....

Zgjedhjet e 11 majit/ Kryeministri Rama takim me drejtuesit politik të qarqeve

Si çdo të hënë Kryeministri Edi Rama ka mbledhur edhe mëngjesin e sotëm drejtuesit politike të qarqeve. Mbledhja është zhvilluar online para se kreu i qeverisë të...

Ndryshimet në Kodin Zgjedhor për votën e diasporës ‘sfida’ e parë për ligjvënësit

Deputetët do t’i rikthehen jetës parlamentare këtë të hënë në orën 17:00. Ky është sesioni i fundit për këtë legjislaturë të dhjetë, e cila do...

KQZ thirrje qeverisë: Zgjasni vlefshmërinë e dokumenteve të identifikimit për diasporën

Kreu i KQZ Ilirjan Celibashi ka deklaruar se do t’i kërkohet qeverisë të zgjasë vlefshmërinë e dokumenteve të identifikimit për diasporën. “600.248 shtetas që u...

Një tjetër histori suksesi nga shërbimi i neurokirurgjisë në QSUNT (VIDEO)

Një ndërhyrje e rëndësishme është realizuar nga Shërbimi i Neurokirurgjisë në QSUNT, nëpërmjet pajisjeve të teknologjisë së avancuar. Kryeministri Edi Rama ka ndarë lajmin...

Lajme të tjera

Web TV