6 çelësat për të stimuluar inovacionin në biznesin tuaj

113 563 lexime

124,178FansaPëlqeje

Martin Zwilling

FORBES

Në përvojën time duke punuar dhe duke u konsultuar me biznese të konsoliduara e të suksesshme, pothuajse të gjithë flasin shumë për punën inovative që po bëjnë, me ekipe të përkushtuara ndaj përpjekjes dhe siguri të vazhdueshme për bordet dhe investitorët se idetë e reja janë endemike për organizatën. Kam zbuluar se shpesh kjo është pak më shumë se të folur, me rezultate minimale për të treguar sukses.

Përfundimi im është se shumica e kompanive janë të strukturuara për të maksimizuar efikasitetin dhe për të minimizuar rrezikun, duke rezultuar në një mjedis që parandalon inovacionet e reja. Gjithmonë kam luftuar se si t’i ndihmoj ta kthejnë këtë, kështu që isha i kënaqur kur  pashë disa udhëzime të shkëlqyera në një libër të ri, “Iluzioni i Inovacionit”, nga Elliott Parker, Themelues dhe CEO i High Alpha Innovation.

Ai propozon, dhe unë pajtohem, për gjashtë çelësa për transformimin e çdo organizate, të madhe apo të vogël, në një sipërmarrje elastike dhe konkurruese afatgjatë, duke ofruar risi radikale në botën e sotme kaotike të biznesit dhe tregut:

  1. Përfitoni nga fuqia e ekipeve të vogla.

Ekipet e vogla tentojnë të imitojnë startup-et që mund të mësojnë, ndryshojnë dhe rriten shpejt pa mbajtur bagazhin e ndjenjës së detyruar për të përhapur atë që ka funksionuar më parë. Ata mund të nxiten të riimagjinojnë botën ekzistuese dhe të kërkojnë kthime eksponenciale në vend që të prodhojnë vetëm përmirësime në rritje.

  1. Mos u kufizoni nga hierarkitë organizative.

Ju duhet të mësoni nga natyra, e cila urren një hierarki burokratike. Evolucioni nuk është një lloj përpjekjeje e planifikuar, nga lart-poshtë, me komandim dhe kontroll. Organizatat elastike inkurajojnë të menduarit dhe reagimet nga larg në organizatë dhe drejtpërdrejt nga klientët, duke çuar në zgjidhje që janë inovative.

  1. Eksperimentoni jashtë normave ekzistuese të industrisë suaj.

Përafroni gjithmonë stimujt me objektivat, por nxitni eksperimente të qëllimshme jashtë rregullave tradicionale të industrisë suaj që kufizojnë të menduarit dhe veprimin. Shtyjeni eksperimentimin deri në skajet e organizatës, dhe madje edhe më gjerë, për të punuar me startup të jashtëm që nuk kanë frikë të luajnë me zjarrin.

  1. Kërkoni risi për të krijuar drejtime të reja strategjike.

Mos lejoni që ndjekja e anomalive, apo risisë, të jetë një ushtrim pa qëllim objektiv. Largohuni nga vendi ku keni qenë tashmë dhe shmangni marrjen e vendimeve nga komiteti drejtues se cilat eksperimente do të ndiqni ose çfarë të bëni me rezultatet. Zgjidhni eksperimente bazuar në aftësinë e tyre për të sjellë rezultate reale të inovacionit.

  1. Lërini dështimet e eksperimenteve të nxisin eksperimente të reja.
Lexo edhe :  Pronarët trëmbeshin nga tatimi!/ Rivlerësimi ‘zhbllokon’ shitjen e pronave luksoze

Mënyra më e mirë për të maksimizuar fitimet dhe për të minimizuar rrezikun është kryerja e sa më shumë eksperimenteve me koston më të ulët për eksperiment, duke përdorur një strategji të strukturuar dhe të mësuarit. Në një moment, përgjigja mund të jetë një eksperiment me një blerje në shkallë të gjerë, investim sipërmarrës ose partneritet të jashtëm.

  1. Përdorni të menduarit afatgjatë për pozicionimin konkurrues.

Institucionet e shëndetshme jetëgjatë krijojnë më shumë se sa konsumojnë. Ata nuk kërkojnë të maksimizojnë përfitimin në afat të shkurtër dhe nuk ndjekin statusin e monopolit. Orientimi afatgjatë lind nga një kujdes i thellë për klientët, dëshira për të përmirësuar kulturën njerëzore dhe për të ndikuar pozitivisht në botë.

Në çdo biznes, bërja e këtij lloj ndryshimi është e vështirë, por mos ndryshimi ka pasoja shumë më të rënda. Është e vështirë të drejtosh çdo organizatë tashmë të shkallëzuar dhe të vendosur në rrugën e saj në një drejtim të ri. Stimujt dhe metrikat e ngulitura duken logjike sepse shpjegojnë se si dukej se bota funksiononte më mirë në të kaluarën. Braktisja e tyre ndihet shumë e rrezikshme dhe kundër-intuitive.

Gjithashtu, për shkak se bizneset tani menaxhohen më mirë se kurrë për sigurinë, kërkesat rregullatore dhe parashikueshmërinë, organizatat janë bërë më pak të afta për t’iu përshtatur kohërave në ndryshim. Zgjidhjet që po zhvilloni tani për problemet ekzistuese do të krijojnë vetëm sfida të reja që janë edhe më të mëdha dhe më komplekse.

Varet nga ju si drejtues biznesi dhe profesionistë të përmbushni ose të arrini ritmin e shpejtë të krahasueshëm të ndryshimit që ndodh tani në treg dhe me kërkesat e reja të klientëve. Ne kemi nevojë që të gjitha bizneset, të mëdha dhe të vogla, të jenë më të mira në zgjidhjen e sfidave të reja dhe më të mëdha.

E ardhmja nuk është e paracaktuar, por ne të gjithë kemi një rol për të luajtur në drejtimin e saj.

 

 

Të fundit

Konkursi që e duan të gjithë, gara se kush fle më shumë gjumë

Është konkursi i vetëm që të gjithë do të dëshironin të fitonin. Koreano-jugorët mbyllën sytë dhe u qetësuan për...

“SPAK ka bërë tërmet”/ Karamuço: Shumë shpejt do dalin emra të tjerë politikanësh

Profesori i kriminalistikës, Ervin Karamuço ka paralajmëruar se operacioni “Metamorfoza” do të vijojë dhe së shpejti do të ketë dhe 50 urdhërarreste të tjera. Jo...

Ja çfarë ndodh në trupin tonë kur konsumojmë pije energjike

I ftuar në emisionin e mëngjesit “Rreze Dielli” në Report TV, me moderatore Androniki Kolka, ishte nutricionisti nga Suedia Altin Joka, i cili foli...

Rama: Rruga Dobrunë-Blinisht afron edhe më shumë Kosovën me Shqipërinë

Rruga Dobrunë-Blinisht, Has, në kufirin Kosovë-Shqipëri tashmë është hapur duke lehtësuar lëvizjen e qytetarëve. Kryeministri Edi Rama ndau sot foto nga hapja e kësaj rruge,...

Prodhimi vendas ikën në eksport, konsumatorët ushqehen me importe

Importi i zarzavateve dhe frutave u thellua më tej në prill të këtij viti, teksa prodhimi vendas në sera ka hyrë në kulmin e...

Lajme të tjera

Web TV