Piloti i një avioni në të cilin vdiq futbollisti Emiliano Sala i tha një miku të tij se avioni ishte “i dyshimtë”, pas një fluturimi nga Cardiff në Nantes.
Lojtari 28-vjeçar po fluturonte nga Nantes në Francë në Uells për t’u bashkuar me klubin e atëhershëm të Premier League, Cardiff City, kur avioni u rrëzua në kanalin afër Guernsey.
Piloti i avionit, 59-vjeçari David Ibbotson, u vra gjithashtu. Audioja e transmetuar në Transferimin e BBC: podkasti Emiliano Sala Story kap Ibbotson duke shprehur shqetësimet e tij.
Në një postë zanore drejtuar mikut të tij Kevin Jones, të transmetuar në podcast, Ibbotson mund të dëgjohet duke thënë: “Kam zgjedhur një futbollist nga Cardiff . Ai sapo është blerë nga Nantes për, mendoj se ishte rreth 20 milionë funte apo diçka tjetër.
“Më kanë besuar mua ta marr me një avion të dyshimtë. Normalisht e kam jelekun e shpëtimit mes sediljeve, por nesër do të vesh jelekun tim të shpëtimit, kjo është e sigurt.”
Një hetim në mars zbuloi se sulmuesi i lindur në Argjentinë ishte pa ndjenja kur vdiq nga lëndimet në kokë dhe gjoks në mbrëmjen e 21 janarit 2019, pasi ishte helmuar nga tymrat nga sistemi i gabuar i shkarkimit të Piper Malibu.
Ibbotson, trupi i të cilit nuk është gjetur kurrë, ishte një pilot amator dhe nuk lejohej të mbante pasagjerë ose të fluturonte natën.
Ai i tha Jones se dëgjoi një zhurmë gjatë fluturimit të jashtëm përpara se të nisej nga Nantes. “Unë jam në mes të kanalit dhe ‘bum’,” tha piloti në regjistrim.
“Unë jam duke fluturuar së bashku me Emilianon dhe pastaj ‘bum’. Mendova, ‘çfarë nuk shkon?’ Kështu që unë vendosa gjithçka përpara dhe kontrollova parametrat e mi, gjithçka ishte mirë dhe ende po fluturonte.”
Ai tha: “Atë Malibu, herë pas here ju jeni si mjegull herë pas here. Ju mund ta ndjeni atë, shumë, shumë të ulët në të gjithë kornizën e ajrit”.
“Ky avion do të kthehet në varëse rrobash,” shtoi ai, pasi kuptoi se pedali i frenimit të majtë të avionit nuk po funksiononte kur ai u ul në aeroportin Nantes Atlantique.
Piloti dhe biznesmeni David Henderson, 67 vjeç, menaxhoi avionin me një motor në emër të pronarit të tij dhe rregulloi fluturimet, pilotët dhe mirëmbajtjen, pavarësisht se nuk ishte operatori i regjistruar ligjërisht.
Ibbotson i raportoi Hendersonit zhurmën e madhe midis Cardiff dhe Nantes, por një inxhinieri nuk iu kërkua të hetonte kur avioni u ul në Francë.
Ibbotson i ishte ndaluar gjithashtu të fluturonte me Piper Malibu nga pronari i tij pas dy shkeljeve të hapësirës ajrore muaj më parë, por Henderson e lejoi atë të fluturonte. Henderson nuk mbajti shënime apo fatura për biznesin e tij, apo kualifikimet e pilotëve që fluturuan për të.
Willie McKay, një agjent futbolli që organizoi zënkat ndërsa ndihmonte firmën e djalit të tij Mark të përfaqësonte Nantes në transferim, ishte një klient afatgjatë i Henderson. Ai mohoi të ketë organizuar me vetëdije fluturime të paligjshme me biznesmenin, i cili nuk kishte një certifikatë të operatorit ajror që e lejonte të fluturonte pasagjerë me pagesë.
Vitin e kaluar, Henderson u burgos për 18 muaj pasi u dënua për rrezikim të sigurisë së një avioni. Ai pranoi një shkelje tjetër të përpjekjes për të rregulluar një fluturim për një pasagjer pa leje ose autorizim.